Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
„Instytucja a odbiorcy. Świadome oddziaływanie oraz nowe technologie” to jednodniowy warsztat przybliżający metody świadomego oddziaływania na otoczenie i odbiorców instytucji kultury, także poprzez umiejętne tworzenie projektów cyfrowych.
Warsztat zaprezentuje dwie metodologie stworzone na potrzeby instytucji kultury:
🔨 Metodologia Impact Playbook („Myślenie efektami”) link
stworzona przez Fundację Europeana zachęcająca instytucje do projektowego i długofalowego planowania swoich działań pod kątem kreowanego wpływu.
🔨 Metodologia Transformacji Cyfrowej link
przygotowana przez Pracownię Otwierania Kultury, która pokazuje jak efektywnie wykorzystywać innowacyjne metody i narzędzia cyfrowe w relacji instytucji z odbiorcą.
Warsztat prowadzony jest przez ekspertów z FINA i Centrum Cyfrowe, partnera Projektu.
Elementy grafiki Projektu pochodzą z prac: Jan Brueghel the Younger „Paradise with the Fall of Man”, Mauritshuis, Holandia, domena publiczna; „Fabryka papieru w Krapkowicach”, Narodowe Archiwum Cyfrowe; Grażyna Rutowska, „Kontenery na śmieci pod blokiem przy ul. Baczyńskiego 4”, Narodowe Archiwum Cyfrowe.
Projekt TuEuropeana 2019 sfinansowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Mokotów lub w kategoriach:
warsztaty
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie