Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

#ThrowbacksForumIAB2020

#ThrowbacksForumIAB2020
📅 Data: środa, 14 kwietnia 2021

⌚ Godzina rozpoczęcia: 9:15

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


14. edycja Forum IAB za nami. W tym roku szukaliśmy odpowiedzi na pytanie jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu. Prelegenci jak zwykle stanęli na wysokości zadania i przygotowali wspaniałe wystąpienia podchodząc do tematu konferencji z różnych perspektyw.

Po niezwykle pozytywnie przyjętej formule online konferencji ForumIAB2020 zdecydowaliśmy, że podzielimy się szerzej wybranymi wystąpieniami. W każdą środę spodziewajcie się publikacji wideo pod hasłem #ThrowbacksForumIAB2020 Facebooku IAB Polska >> link

HARMONOGRAM #ThrowbacksForumIAB2020:
🎬 18.11.2020: Łże-Wykresy czy Lepszy sort danych? - Aleksandra Smoter, Wavemaker; Szymon Lipiński, Wavemaker
🎬 25.11.2020: In e-commerce we trust…? Or not? Jak budować zaufanie, by sprzedawać online? - Tadeusz Żórawski, Molecular BBDO
🎬 02.12.2020: Jak zhackować marketing, by nie kosztował, a przynosił wyniki?” - Aleksandra Korczyńska, GetResponse
🎬 09.12.2020: Zaufanie w transformacji i transformacja zaufania - Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe
🎬 16.12.2020: Czy branża marketingowa wierzy w marketing? O tym, jak oceniamy skuteczność i sens naszej pracy i dlaczego od tego zależy przyszłość naszych zawodów. - Maciej Kawka, Wavemaker
🎬 13.01.2021: Czego nie powiedziałem żonie a wie o mnie Internet? Czy jedynym wyjściem, aby w świecie online zachować prywatność, jest świadome zrezygnowanie z jego części użyteczności? - Maciej Świątek, Mindshare
🎬 20.01.2021: Bal Na Titanicu- Jak in-housing zmieni rynek reklamowy? - Rafał Oracz, Ad Next
🎬 27.01.2021: Zaufanie to ludzka rzecz. Czyli czego marki mogą się nauczyć od zwykłych ludzi, robiących w czasie pandemii niezwykłe rzeczy? - Kuba Sagan, Feeders Agency
🎬 03.02.2021: 5 razy, gdy zostałem wydyma… gdy „nadwyrężono moje zaufanie” i czego się z tego nauczyłem o naszej branży. I raz, gdy sam zrobiłem to innym - Michał Mańkowski, Grupa naTemat
🎬 10.02.2021: Marketing inkluzywny czyli dlaczego marki i media powinny burzyć komunikacyjne getta - Radosław Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska
🎬 17.02.2021: Kto jeszcze wierzy influencerom? Analiza relacji widz-influencer-agencja-klient - Kamil Bolek, grupa LTTM
🎬 24.02.2021: Działania marketingowe w trakcie kryzysu: potencjał sprzedażowy zaufania - Karolina Chołuj, Mindshare; Marta Kierszka, Mindshare
🎬 03.03.2021: OK, boomer? Dlaczego nie warto ufać temu, co wiemy o grupie 50+ i jak wobec tego skutecznie budować zaufanie do marki w obliczu srebrnego tsunami - Adrianna Kubik, They.pl
🎬 10.03.2021: Influencer marketing jako królestwo ad-fraudu? Kontrola to najwyższa forma zaufania - Marcin Gotowiec, Wavemaker
🎬 17.03.2021: Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych - Artur Leśniak, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
🎬 24.03.2021: 98,6% zakupów FMCG w Polsce to OFF-LINE. Konsument vs. digital w czasach pandemii - Marcin Lenkiewicz, BLIX; Patrycja Jedlińska, BLIX
🎬 31.03.2021: JAKIE ŻYCIE, TAKI MARKETING. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie - Wojtek Walczak, PLEJ
🎬 07.04.2021: Programmatic: relacja wydawca-reklamodawca-technologia/it’s complicated - Kamila Kownacka, Waytogrow
🎬 14.04.2021: Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę - Olga Korolec, Ringier Axel Springer
🎬 21.04.2021: Czy to już czas dla marek, żeby zdjąć maski? - Filip Beźnicki, Havas Media Group

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧