Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Tworzenie logo. O procesie projektowym

Tworzenie logo. O procesie projektowym
📅 Data: poniedziałek, 14 grudnia 2020

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Choć logo jest zazwyczaj bardzo prostą wizualnie formą, sam proces jego projektowania jest dużo bardziej skomplikowany. Wykreowanie znaczenia znaku identyfikacyjnego nierzadko jest wyjątkowym wyzwaniem. Pokusę posiadania własnego symbolu czują nie tylko wielkie korporacje, ale również małe lokalne firmy. Powstaje więc pytanie, jak zaprojektować znak, który będzie mógł funkcjonować w zatłoczonym świecie komunikacji.

Co powinno stanowić podstawę logo? Jak poradzić sobie z kolejnymi etapami procesu projektowego podczas tworzenia znaku identyfikacyjnego? Od czego rozpocząć pracę? Jakie narzędzia wykorzystać? Do czego powinniśmy dążyć? Podczas kolejnego spotkania w ramach cyklu Dobry Design Działa opowie o tym projektant z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS – Mateusz Antczak.

Spotkanie jest realizowane na żywo – każda osoba uczestnicząca może zadawać pytania!

Udział jest bezpłatny!

Transmisja na YouTube >> link

Dobry Design Działa
To już kolejny webinar z cyklu Dobry Design Działa. Podczas spotkań Mateusz Antczak opowiada o roli projektanta w różnych rodzajach projektów. Poruszamy wiele kwestii związanych z projektowaniem graficznym, np.:
- na czym się skupić, projektując logo?
- do czego wykorzystać plakat?
- dlaczego typografia jest ważna?

Ekspert
Mateusz Antczak - projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.

Termin i miejsce:
14 grudnia 2020 r., godz. 18.00
Transmisja na YouTube >> link

Do zobaczenia online! :)

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧