Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Królewskie Niefiltrowane zainspirowało powstanie muralu, który zmieniał się na oczach przechodniów
Ogromny mural, inspirowany starym zdjęciem Warszawy, który powstał na ścianie Domu Braci Jabłkowskich w lipcu 2016 r., po kilku dniach prac na rusztowaniach, pokazał się w zaskakująco nowej odsłonie. Czarno-biały obraz z lat 60-tych nabrał kolorów i pokazał współczesną, pełną życia stolicę. Pomysłodawcą projektu było Królewskie Niefiltrowane – wariant regionalnego piwa Królewskie, inspirowany smakiem dawnej Warszawy.
Projekt rozpoczął się na początku lipca. Efektem pracy artystów był znany ze starych filmów, czarno-biały widok z Placu Zamkowego na Trasę WZ. W tamtych czasach po mieście jeździły kultowe dziś „syrenki” i autobusy „ogórki”, a piwo kupowało się we wszechobecnych budkach piwnych.
Dawna Warszawa była przecież źródłem inspiracji dla receptury i opakowania wariantu Królewskie Niefiltrowane – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – Warzone jak niegdyś i nie poddawane filtracji, zachowuje swój charakterystyczny smak i przywodzi na myśl klimat stolicy sprzed kilkudziesięciu lat. Jednak zależało nam na tym, aby podkreślić, że związki Królewskiego z Warszawą to dużo więcej, niż tylko tradycja.
Dlatego mural po kilku tygodniach zmienił się, podobnie jak zmienia się stolica. Stary obraz nabrał życia i kolorów znanych z dzisiejszego miasta. Mural na oczach przechodniów ożywił się i przeniósł ich z dawnej Warszawy do dzisiejszego, pełnego życia miasta. W ten symboliczny sposób twórcy podkreślają, że Warszawa idzie z duchem czasu. Tą samą ścieżką podąża też najbardziej warszawska marka piwna, która zainicjowała ten projekt.
Pokazując dwa oblicza tego samego miejsca, Królewskie Niefiltrowane podkreśla bliskość ze stolicą i składa ukłon jej historii. Metamorfoza, która dokonała się na oczach przechodniów, znakomicie wpisuje się atmosferę miasta, które wciąż się zmienia, nie gubiąc nic ze swojej wspaniałej tradycji. Przypomina też o rodowodzie niefiltrowanego wariantu, który powstał z inspiracji wyjątkowym klimatem dawnej Warszawy i pozwala odkryć jeden z jej zapomnianych dziś smaków.
Good Looking Studio był pomysłodawcą i wykonawcą projektu.
Poniżej możesz zobaczyć film prezentujący tworzenie i przemianę muralu:
Królewskie Jasne Pełne to piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach i zarazem jedno z najpopularniejszych piw typu lager w mieście. To piwo, które łączy w sobie warszawski charakter i królewski pełny smak. Cenione przez mieszkańców, od zawsze silnie związane z miejscem pochodzenia. Charakteryzuje je wyraźna, zrównoważona goryczka, której dopełnieniem jest złocista barwa. Dostępne w opakowaniach: butelka i puszka 0,5l. i keg 30 l. Królewskie - jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju wprowadziło nowy wariant: Królewskie Niefiltrowane. Poszerzenie rodziny Królewskiego to ukłon w stronę warszawskich tradycji.
[artykuł reklamowy]
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie