Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

5 artykułów biurowych, które musisz mieć

5 artykułów biurowych, które musisz mieć

reklama
Podobno to, jak wygląda nasze biurko, świadczy o tym, co dzieje się w głowie. Biurko bowiem jest naszą wizytówką – warto więc zadbać o to, aby było miejscem sprzyjającym efektywnej, kreatywnej i przede wszystkim przyjemnej pracy. Czasami wystarczy wybór odpowiednich akcesoriów biurowych, aby ułatwić sobie wykonywanie codziennych obowiązków. Organizacja dokumentów w biurze będzie prostsza, gdy w zasięgu ręki będą odpowiednie przedmioty biurowe. Oto one.

Papier ksero – niezbędne w każdym biurze

Numerem jeden jest papier ksero – nigdy go za mało w każdym biurze! To na nim drukowane, kserowane i skanowane są różnego rodzaju dokumenty. Służy również do zapisywania i notowania, np. podczas szkoleń i spotkań biznesowych. Papier biurowy powinien być zawsze pod ręką i w zapasie! Nie możemy sobie pozwolić na chwilowy brak papieru, bo potrafi to spowolnić prace firmy. Papier do biura w formacie A4, czyli 210 x 297 mm powinien wyróżniać się wysoką jakością – tylko wtedy możemy być pewni, że przygotowane przez nas dokumenty będą estetyczne i czytelne.

Jaki zatem papier biurowy A4 będzie najlepszy? Warto sprawdzić gramaturę – standardowa wynosi 80 g/m2. Im papier ksero ma wyższą gramaturę, tym jest droższy i lepszy. Należy także zwrócić uwagę na klasę papieru – wyróżnia się 3: A – najlepsza, B – dobra, C – najgorsza. Dobry papier biurowy wpływa na funkcjonowanie drukarki – lepiej więc na nim nie oszczędzać, jeżeli chcemy cieszyć się jej pracą bez usterek.

Długopis zawsze w modzie

obraz

Numer dwa wśród niezbędnych przedmiotów biurowych to długopis. Na biurku przyda się niejeden – trudno wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie w firmie bez tego sprawdzonego akcesorium. Długopis będzie potrzebny do podpisywania umów, sporządzania notatek i luźnych zapisków podczas rozmów przez telefon. Długopis renomowanego producenta to wydatek, który nas nie zawiedzie. Nie ma nic bardziej denerwującego, jak niepiszący długopis w momencie, kiedy jest najbardziej potrzebny. Bez względu na to, czy jest to długopis żelowy, długopis z wymiennym wkładem czy cienkopis – tego typu artykuły biurowe to must have każdego pracownika.

Zeszyty oraz notatniki – niezbędne do zapisywania ważnych informacji

obraz

Na każdym uporządkowanym biurku powinny znaleźć się artykuły papiernicze do notowania. Rozmowa z klientem przez telefon, spotkanie z szefem lub meeting z kontrahentem – to tylko niektóre sytuacje, na które warto zabrać ze sobą notatnik. Ponadto zwykłe zeszyty ułatwiają planowanie i organizowanie codziennych zadań oraz stawianie sobie priorytetów. Można w nich tworzyć mapy myśli i zapisywać deadline realizacji projektów. Zeszyty to przedmioty biurowe codziennego użytku. Dostępne w wielu wygodnych formatach, które można schować zarówno do teczki, jak i zwykłej kobiecej torebki.

Organizacja dokumentów – aby każdy dokument miał swoje miejsce

obraz

Aby organizacja dokumentów przebiegała sprawnie, potrzebne są następujące akcesoria biurowe: segregatory, teczki, skoroszyty i skrowidze, koszulki i ofertówki. To niezbędne minimum, by odnaleźć się w niekiedy żmudnej i monotonnej archiwizacji dokumentacji – a jakże koniecznej dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Warto wprowadzić do biura system obiegu dokumentów oraz archiwizować każdy z nich w stały i niezmienny sposób. Pomocne są do tego segregatory w bogatej kolorystyce, w których można układać papiery, stosując pewien kod, np.: zielony segregator – rachunki, czerwony segregator – umowy, etc.

O tym, jak segregatory są pomocne w dobrej organizacji dokumentów przeczytacie tutaj: https://globaloffice.pl/blog/jak-zorganizowac-dokumenty-propozycje-segregatorow-19 – blog Global Office – firmy oferującej ogromny wybór artykułów biurowych. Na stronie dowiedziecie się także jakie artykuły biurowe są niezbędne, aby codzienna organizacja dokumentów była prosta i przyjemna. Akcesoria biurowe znajdujące się w ofercie firmy Global Office z Warszawy pochodzą od renomowanych producentów, więc są to przedmioty wysokiej jakości, służące przez długi czas każdego dnia.

Drobne akcesoria – zszywacze, spinacze i pinezki

obraz

Dobrze wyposażone biurko posiada także przedmioty biurowe, które na pozór przydają się od czasu do czasu. Są to różnego rodzaju drobne akcesoria, takie jak: zszywacze, spinacze, pinezki, zszywki i gumki recepturki. Akcesoria biurowe te często poniewierają się gdzieś w szufladzie lub w organizerze biurka. Warto więc kupić kilka pudełek spinaczy i klipsów, aby zawsze mieć pod ręką i w zapasie. Z pewnością są to akcesoria biurowe, o których zazwyczaj zapominamy podczas realizacji zamówienia. Ułatwiają one organizację i archiwizację dokumentów, zatem są niezbędne dla zachowania porządku w przestrzeni pracy. 

Chyba nikt nie wyobraża sobie biurka bez wielu artykułów biurowych. Są to niezbędniki codzienności, dzięki którym praca jest łatwiejsza, bardziej zorganizowana i po prostu przyjemniejsza. Te przedmioty biurowe pomagają okiełznać bałagan w dokumentach i ułatwiają wykonywanie wielu codziennych czynności.

reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧