⚡Czwartkowicze!⚡
Zapraszamy na specjalne wydarzenie poświęcone kreatywności!
Będzie to spotkanie "post-Cannes", na którym różne kreatywne osoby ze świata reklamy, komunikacji i mediów opowiedzą o kreatywności, o najciekawszych kampaniach nagradzanych w tym roku w Cannes i swoich przemyśleniach na temat kreatywności.
Sponsorzy spotkania:
Artegence
Tears of Joy
Program:
🔵 1. Kamil Mirowski i Artur Roguski z ReBrain.pl
Temat: 69 twarzy kreatywności.
Bio Kamila: Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuję się od 2008 roku. Prowadzę projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty|
z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Dzielę się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Jestem autorem artykułów branżowych, prelegentem oraz organizatorem spotkań o tematyce około-marketingowej. Od 2016 roku prowadzę szkolenia z zakresu marketingu digitalowego oraz warsztaty strategiczne.
Bio Artura: Psycholog o specjalizacji media i reklama. Autor książki „Zrozumieć social media” (Helion, 2020). Od 2011 roku w szeroko pojętej branży. Doświadczenie zdobyłem pracując zarówno w agencjach reklamowych jak i największych polskich mediach. Pracowałem zarówno z dużymi polskimi i globalnymi korporacjami/markami (IBM, Cisco, Kompania Piwowarska) jak i firmami z SMB czy influencerami. W wolnym czasie prowadzę na uczelniach zajęcia z tworzenia treści. Jestem autorem wielu publikacji w mediach poświęconych reklamie i marketingowi.
🔵 2. Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy
Temat: Czy występowanie może być strasznie fajne i strasznie kreatywne?
Kreatywność wymaga ukształtowania! Jak występować i nie stracić pomysłu, a dalej stworzyć inspirującą i chwytliwą przemowę? Dowiedz się, jak pokonać tremę, wykorzystać swoje atuty i sprawić, że każda prezentacja będzie kreatywna i ciekawa dla jej odbiorców.
Bio Łukasza: CEO i założyciel Tears of Joy, Agencji Social Media Influencer Marketingu. Wcześniej rozwijał dział Social Media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi „uczył się w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Stale dzieli się wiedzą i doświadczeniem na wydarzeniach branżowych i biznesowych min: I ❤ Marketing (dwukrotnie nagrodzony I oraz dwukrotnie II miejscem), Internet Beta, Europejski Kongres Gospodarczy, Kongres Online Marketing, See Bloggers, Polish National Sales Forum, Business Market, IAB How To i inne. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków LEGO.
🔵 3. Maria Czardybon, Strategic Director 4/4 Grupa i Radek Miklaszewski, Chief Business Development Officer 4/4 Grupa
Temat: Jak wspierać marki z misją? O trudach i wartości pracy z ludźmi głęboko zaangażowanymi w swoje brandy. Case platformy edukacyjnej i kliniki leczenia niepłodności.
Bio Marii: W Grupie 4/4 zarządza działem strategii i opracowuje strategie marek. Prowadziła projekty strategiczne m.in. dla PKO BP, Śnieżki, Sieci Badawczej Łukasiewicz, Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Orlenu oraz topowych marek retailowych w kraju. Specjalizuje się w architekturach brandów i trendach w designie.
Zachęca ludzi, by poznawali i uczyli się - patrząc dalej i szerzej.
Prywatnie najbardziej lubi jeść i ględzić o sztuce podczas oprowadzania po wystawach.
Bio Radka: Odpowiada za strategię rozwoju biznesu, pozyskiwanie nowych klientów oraz działania PR grupy 4/4 (Czteryczwarte). Ma 25-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju biznesu i oferty oraz rozwijanie relacji z klientami w polskich i sieciowych agencjach reklamowych, domu mediowym oraz firmie doradczej. Pełnił funkcje zarządcze m.in. w grupie Omnicom (OMD i TBWA, BBDO) i w grupie WALK. Od wielu lat aktywnie zaangażowany w rozwój polskiej branży marketingowej i inicjatyw skm sar, współorganizował i był członkiem jury EFFIE w Polsce i EFFIE EUROPE.
Prywatnie: lubi Żoliborz i Puszczę Kampinoską, biega i jeździ rowerem po lasach, a w wodzie i na wodzie czuje się jak ryba w wodzie.
🔵 4. Izabela Zbrzeźniak, Senior Social Media Specialist i Justyna Kowal, Strateżka w Artegence
Temat: Kreatywność w social media: siła RTM
Bio Izabeli: Przez ponad osiem lat pełni rolę kreatywnej architektki treści, odpowiedzialnej za tworzenie i zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych dla różnorodnych firm. W swojej karierze współpracowała z renomowanymi markami, takimi jak Volkswagen, Philips, Oriflame, Pepsi, Browar Perła, Browar Zwierzyniec, VisolVit, Tantum Verde, Bonduelle, Lubella, Ketchup Włocławek, Salony Agata oraz Laboratorium Kosmetyczne Joanna.
Izabela stoi także na czele zespołu social mediowego w Artegence, dbając o profesjonalną obsługę klientów i interakcje z ich społecznościami online. Posiada także doświadczenie w rozwijaniu kanałów marek na platformie YouTube. Była odpowiedzialna za prowadzenie projektu Oriflame "Piękna tak jak chcę", który rozpalił serca oglądających i zyskał na popularności, kontynuowany w nowych odsłonach.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz Uczelni Łazarskiego. Jej pasją jest rower, którym zwiedziła sporą część Polski oraz Włochy, Słowację i Czechy. Oprócz tego uwielbia podróżować po Azji poznając tamtejszą kulturę i smaki.
Bio Justyny: Justyna Kowal to strateżka z 8-letnim doświadczeniem w marketingu, specjalizująca się w strategii komunikacji marketingowej. Współautorka książki "Praktyka Brandingu" (Maciej Tesławski & Partnerzy), Justyna pracowała dla wielu marek, zarówno na rynku polskim, jak i globalnym, w tym PKO Bank Polski, Allegro, IKEA, PMI, innogy, Lotto TS, LG, Costa Coffee, Hoya, Whirlpool, PKP Intercity, Wirtualna Polska, Volkswagen SD i Grupa Żywiec. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w lokalnych (m.in. Agencja Warszawa, BrainJuice Group) oraz w sieciowych agencjach (Ogilvy). Obecnie jest częścią zespołu Artegence.
🔵 5. Pokaz najciekawszych case studies z tegorocznego festiwalu Cannes Lions, które "zahaczają o social media i digital", ale prawdopodobnie ich nie widzieliście (sporo bronzów i shortlist). Selekcję przygotuje Michał Sławiński, prowadzący Czwartki Social Media, zawodowo strateg z ponad 15 letnim doświadczeniem.
Wejście za FREE, zapisy poprzez zapisanie się do wydarzenia tu na Facebooku >>
link
------
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).
Kto przychodzi na spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Wstęp jest darmowy.
Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
spotkanie
wykład