Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
PR-ranki to nowy projekt warsztatowy dla wszystkich głodnych wiedzy ze świata public relations. Druga edycja PR-ranków już 8 września 2016 roku w Warszawie. Startujemy o godzinie 9.00. Zapraszamy na najbliższe spotkanie podczas którego dowiecie się w jaki sposób efektywnie prowadzić firmowego bloga/vloga, jak wpłynąć na jego poczytność oraz jak dzięki social media usprawnić komunikację wewnętrzną w firmie. Po zakończonych prezentacjach przewidujemy sesję networkingową, aby uczestnicy mogli się zapoznać i wymienić wizytówkami. Zdajemy sobie sprawę, że „bez porannej kawy nie da rady”, więc wraz z innymi słodkościami będzie ona na Was czekać
Po co firmie blog?
Czy każda firma powinna prowadzić bloga? Jak ważne jest wideo w prowadzeniu bloga? Jak sprawić, żeby blog/vlog był popularny? Na te i inne pytanie znajdą Państwo odpowiedź biorąc udział w PR-rankach. Podstawą, o której należy pamiętać jest to, że na bloga należy mieć pomysł. Powinien być on ciekawy i oryginalny. Bardzo ważna jest również aktualizacja wpisów. Pisanie na każdy temat, w nieregularnych odstępach czasu nie zachęca czytelników do śledzenia postów. Blog firmowy powinien dostarczać merytorycznej wiedzy z danej dziedziny w ciekawy i skondensowany sposób. Warto urozmaicać treść dodając do niego zdjęcia, wykresy, wideo czy infografikę. Niezwykle istotna jest również jakość wpisów, poprawność i jasność przekazu. Czytelnicy, którzy naprawdę dowiedzą się czegoś ciekawego, chętniej wrócą na naszą stronę lub będą stale śledzili wpisy na blogu.
Blog powinien być spójny z wizerunkiem firmy. Dobrze gdyby komponował się ze stroną internetową, należy zatem dobrać odpowiednią grafikę, dodać logo. Istotna jest również promocja. Można zacząć od wpisu na stronie internetowej informującego o nowo powstałym blogu. Nie wolno zapomnieć o mocy jaką posiadają serwisy społecznościowe. W imieniu naszej firmy, na Facebooku, Twitterze itd. powinniśmy zaprosić internautów, którzy obserwują nasze aktywności na bloga. Możemy też skorzystać z narzędzia Google Adwords.
Coraz więcej firm decyduje się zakładać swoje blogi. Postanowiliśmy, że druga edycja PR-ranków dotyczyć będzie prowadzenia blogów/vlogów, aby rozwiać Wasze wątpliwości dotyczące blogosfery i podpowiedzieć w jaki sposób efektywnie prowadzić bloga/vloga firmowego. PR-ranki adresowane są do pracowników działów komunikacji i PR.
Zaczynamy o godzinie 9.00, natomiast zapraszamy wszystkich na poranną kawę już od 8.30 :)
Kim jesteśmy?
Procontent Communication jest zdobywcą nagrody Effie w kategoriach kampanie dotyczące edukacji społecznej i kampanie CSR jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji. Należymy do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR. Specjalizujemy się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, szkolenia medialne, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Oferujemy także szeroki zakres usług w zakresie PR produktowego, zarządzania sytuacją kryzysową, komunikacji wewnętrznej, public affairs, E-PR oraz CSR. Członkowie naszego zespołu mają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej procontent.pl
Chcesz nas poznać? Umów się z nami na kawę :)
Kontakt - REJESTRACJA:
Małgorzata Twardochleb
Specjalista ds. strategii i rozwoju, Procontent Communication
tel. 531 844 962 malgorzata.twardochleb@procontent.pl
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
warsztatywykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie