Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Zapraszamy na 6. Cannes Lions Creative PR Meeting!
O czym jest tegoroczne spotkanie?
Jak odkryć potrzeby konsumentów i zbudować na nich skuteczną kampanię marketingową? I jak je zbadać i stworzyć wiarygodny insight? Odpowiedzi na te pytania przyniesie 6 edycja Cannes Lions Creative PR Meeting, gdzie badacze oraz specjaliści ds. PR i marketingu będą dyskutować o świecie potrzeb konsumentów.
Dlaczego DEEP INSIGHTS?
Tegoroczna edycja wydarzenia koncentruje się wokół tematu Deep Insights – sposobu na wniknięcie w świat konsumenta i poznanie jego potrzeb. Insight stanowi podstawę kampanii i punkt wyjścia przy projektowaniu komunikacji marketingowej. Dzięki komentarzom oraz wystąpieniom ekspertów uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać metody poszukiwania potrzeb konsumenckich oraz sposoby odpowiedzi na nie we współczesnych kampaniach.
Wydarzenie z udziałem ekspertów:
Hubert Tworkowski, Jan Zając - Sotrender
Jacek Kowalski - Neuroidea
Gdzie się spotykamy?
Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa.
Jak się zarejestrować?
Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY.
REJESTRACJA POPRZEZ FORMULARZ na stronie wydarzenia - kliknij w link poniżej.
Organizatorzy
Q&A Communications
Przyjdź, dołącz do dyskusji o Insight’ach!
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Mokotów lub w kategoriach:
warsztatywykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie