Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Podczas debaty zastanowimy się nad istotą obecności marek w mediach społecznościowych, prześledzimy przyczyny klęsk i chwały firm-nowicjuszy na takich kanałach jak:
❌ FB (tak wciąż tacy są),
❌ Youtube,
❌ Snapchat
❌ Instagram.
Przyjrzymy się jak to robią „najlepsi” i „troche mniej najlepsi”. Czy odpowiedzialni za obecność marek w sieci rozumieją swoją rolę w digitalowym świecie? Jak się w nim odnaleźć nie gubiąc wizji rozwoju firmy? Jak nie dać się złapać w pułapkę bycia jutuberem dla samego bycia jutuberem? Omówimy dobre i złe praktyki polskich marek próbujących odnaleźć się na rozwijającym się rynku wideo w Polsce. Porozmawiamy o snapowych i instagramowych gigantach w naszym kraju. Powiemy o tym, jak zostać mistrzem real-time marketingu. Wybierzemy też wspólnymi siłami najbardziej udany i nieudany launch polskiej marki w internecie ostatnich lat. Jesteście ciekawi?
Line Up:
➡18:00 - Rejestracja uczestników
➡18:15 - Technologie self, czyli planowanie rzeczywistości i mierzenie wyników za pomocą aplikacji mobilnych
➡19:00 Chwila przerwy
➡Panel dyskusyjny "Spójność marki w Internecie"
Bezpłatna REJESTRACJA na stronie wydarzenia (link poniżej).
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach:
warsztaty
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie