Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Sedrecznie zapraszamy na prezentację badania ARCHITEKTURA JAKO NOŚNIK REKLAMY prowadzonego przez grupę projektową Centrala w 2016 roku oraz debatę z udziałem ekspertów. 18 stycznia 2017 (środa), godz. 12.30. Państwomiasto, ul. Andersa 29 , 00-159 Warszawa.
Program:
12.30 początek spotkania
12.45 prezentacja badania ARCHITEKTURA JAKO NOŚNIK REKLAMY - Małgorzata Kuciewicz, Centrala
13.30 debata
Paneliści:
Eric Bednarski, reżyser filmów dokumentalnych, scenarzysta, producent.
Twórca filmu “Neon” z 2014 roku, opowiadającego historię warszawskich neonów od czasów przedwojennych po współczesność.
Jan Franciszek Cieślak, współzałożyciel Stowarzyszenia Kulturotwórczego Miastodwa, działającego na rzecz przestrzeni miejskiej
Tomasz Fudala, historyk i krytyk sztuki, kurator w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie festiwalu Warszawa w Budowie min. edycji z 2012 roku: “Miasto na sprzedaż - reklama zewnętrzna w przestrzeni publicznej warszawy od XIX wieku do dziś.
Wojciech Wagner, wicedyrektor Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy, kierownik zespołu pracującego nad projektem uchwały krajobrazowej dla Warszawy
Monika Wróbel, architektka. Doktorantka na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej gdzie przygotowała rozprawę doktorską pt. "Miejsce sztuki współczesnej w przestrzeni miasta na przykładzie Warszawy".
Moderacja:
Bogna Świątkowska, prezeska Fundacji Bęc Zmiana, która zrealizowała kilkadziesiąt projektów w przestrzeni publicznej Warszawy