Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Karol Zajączkowski + Joanna Buganik - Game Dev Fest 4

Karol Zajączkowski + Joanna Buganik - Game Dev Fest 4

reklama
📅 Data: środa, 10 maja 2017

⏰ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, ul. Nowowiejska 15/19 (pokaż na mapie)
   udostępnij tweetnij wykop
Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon". To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów - niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego czwartej edycji. Wstęp wolny!

PIERWSZE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?

Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa 10 maja
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30

Co nas czeka?

O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype - okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów - opisy poniżej.


Karol Zajączkowski: "Jak połamać serce na 1000 kawałków? Emocje jako kluczowy element kampanii marketingowej This War of Mine"

Emocji nie da się zmierzyć linijką, wagą czy tabelką w Excelu. Jak mówił wieszcz, nie pomoże tutaj ni szkiełko ni oko. Nie oznacza to jednak, że nie można ich wykorzystać przy tworzeniu kampanii marketingowej gry, tak jak zostało to zrobione w przypadku This War of Mine. W czasie prezentacji opowiem czemu się na to zdecydowaliśmy, jak to zrobiliśmy, no i co z tego na końcu wynikło.

O prowadzącym:
Karol Zajączkowski — 10 lat w branży. Pierwsze kroki stawiał w CD Projekt RED, współtworząc kampanię promocyjną pierwszego i drugiego Wiedźmina. Dalej był Gameforge w Berlinie i Kool Things, pierwsza rodzima agencja PRowa dedykowana grom i nowoczesnym technologiom, która obsługuje na naszym terytorium największe światowe marki, jak choćby Activision. Od kilku lat związany z 11 bit studios, gdzie bierze udział w tworzeniu strategii wszystkich gier firmy, w tym This War of Mine czy Frostpunk. Wydaje się, że przez 10 lat mógł się czegoś nauczyć i właśnie tym ma zamiar się podzielić.


Joanna Buganik: "Co, gdzie, jak, za ile? Promowanie własnej gry i ciężkie dolary"

Podczas spotkania zastanowimy się nad tym, ile pracy, wysiłku i pieniędzy kosztuje tak naprawdę promocja własnego tytułu. Policzymy, ile czasu można kupić za pieniądze i ile pieniędzy zyskamy inwestując czas. Czy deweloper powinien sam zajmować się promocją? A może warto poprosić o pomoc kogoś z zewnątrz? Które z rozwiązań jest bardziej efektywne w przypadku twórców niezależnych? Do zobaczenia na Game Dev Fest!

O prowadzącej:
Joanna Buganik — z branżą technologiczną związana od 2011 roku, do gier trafiła w 2014 - najpierw jako marketing manager w CDP.pl, gdzie odpowiadała za promocję tytułów AAA. Obecnie zajmuje się komunikacją w firmie QLOC.


Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia :D

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Bądź na bieżąco z wydarzeniami!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę