Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Game Dev Fest to cykl czterech spotkań z osobami od lat związanymi z branżą tworzenia gier wideo, organizowany przez Koło Naukowe Twórców Gier "Polygon". To doskonała okazja, by skorzystać z rad doświadczonych polskich game developerów - niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz projektować gry, masz już na koncie parę tytułów, czy po prostu interesują Cię kulisy ich produkcji. Serdecznie zapraszamy do udziału w jego czwartej edycji. Wstęp wolny!
DRUGIE SPOTKANIE — GDZIE I KIEDY?
Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 161
Dzień: środa 17 maja
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30
Co nas czeka?
O 18.45 zostanie zaprezentowany cotygodniowy Polygonowy quiz oraz odbędzie się #PolygonHype - okazja, by powiedzieć dwa słowa na forum całego Koła. Zaraz potem przywitamy naszych gości i posłuchamy wygłaszanych wykładów - opisy poniżej.
Rafał Zaremba — Myślał Indyk o niedzieli, a w sobotę…
Oczekiwania zazwyczaj bardzo różnią się od finalnych efektów. Nie inaczej jest w branży gier video, jednej z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi rozrywki.
W trakcie prezentacji zostaną przedstawione trudy budowania własnego studia z perspektywy prawnej, finansowej i motywacyjnej. Ponadto zestawię oczekiwania względem faktów, danych oraz anegdot związanych z produkcją, marketingiem i sprzedażą pierwszej gry studia zatytułowanej: Lichtspeer.
O prowadzącym:
Rafał Zaremba – 50% studia Lichthund. Indie developer zajmujący się głównie prowadzeniem firmy oraz programowaniem. W branży od prawie 4 lat z czego większość tego czasu poświęcił grze Lichtspeer, która do tej pory została wydana na platformach PC, PS4 i PSVita.
Paweł Jędrysiak — Project Management - sztuka kończenia
Wyzwania, pomysły, prototypowanie, testy, pieniądze, ludzie, relacje, czas - postaram się opowiedzieć Wam o tym, jak skutecznie prowadzić projekty i je zamykać. Wspólnie prześledzimy drogę od pustej kartki papieru po ikonkę gry w sklepie. Zahaczymy o etapy: prototypowania, design doca, tworzenia UX, contentu oraz działania promocyjne przy grze mobilnej. Będzie dużo praktycznej wiedzy, przykładów, historii z takich tytułów jak: Timberman, Surfingers, Soccer Hit, Masky, Hardway, Throw2Rio. Zapraszam Was do mojego świata gier mobilnych!
O prowadzącym:
Paweł Jędrysiak – 4 lata doświadczenia w dynamicznej branży mobilnej i 10 lat w agencjach reklamowych. Współzałożyciel studia Digital Melody, pasjonat gier mobilnych i platformówek, kolekcjoner figurek Star Wars i plakatów polskiej szkoły designu. Perkusista legendarnego żyrardowskiego zespołu „FZHUT", miłośnik popkultury, piłki nożnej i muzyki. Na co dzień tata Kosmy i mąż Eweliny, z którymi zdobywa Kosmos i przemierza galaktykę świetlną.
Po wykładach zapraszamy wszystkich na piwo. Będzie to doskonała okazja, by porozmawiać z uczestnikami wydarzenia i dowiedzieć się więcej o polskim gamedevie. Do zobaczenia :D
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
spotkaniewykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie