Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Seminarium "Editors Lab - storytelling w erze mediów cyfrowych"
"Gazeta Wyborcza", Global Editors Network oraz Google i Fundacja ePaństwo zapraszają na bezpłatne seminarium poświęcone opowiadaniu historii w erze mediów cyfrowych. Wysoką jakość merytoryczną zapewnią zagraniczni i polscy eksperci oraz zespoły czołowych polskich redakcji, które rywalizują w warsztatach "Gazeta Wyborcza" Hackdays.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc niezbędna jest rejestracja przez poniższy formularz na stronie link
Podczas seminarium zapewnione będą: tłumaczenie symultaniczne z j. angielskiego, kawa, herbata, ciastka oraz darmowe wi-fi.
Program wydarzenia:
Bertrand Pecquerie, dyrektor generalny, Global Editors Network, Paryż: "Storytelling w internecie: sześć trendów, które musisz znać"
Angus Foster, szef redakcji światowej, BBC News Online, Londyn: "Wideo i storytelling: dobre praktyki BBC"
Sarah Marshall, redaktorka ds. social media, Wall Street Journal Europe, Londyn: "Nowe, multimedialne formy narracji"
Madhav Chinnappa, dyrektor ds. współpracy z wydawcami, Google, Londyn: "Google dla dziennikarzy: narzędzia do opowiadania historii"
Jakub Górnicki, dyrektor operacyjny Fundacji ePaństwo, Warszawa: "Jak opowiadać wydarzenia w oparciu o dane"
Prezentacje warsztatowe: Koniec z tradycyjnymi artykułami. Jak dziś najlepiej przekazywać wiadomości - na żywo, wykorzystując multimedia czy na komórkach? Projekty i prototypy przygotowane przez zespoły uczestniczące w warsztatach Hackdays: Onet.pl, WP.pl, PB.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, TVN, Polsat News, wydawnictw Infor Biznes, Murator, Ringier Axel Springer Polska i innych.