Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Cykliczne i merytoryczne meetupy dla marketerów i przedsiębiorców technologicznych. Tematy spotkań skoncentrowane są wokół nowych technologii w marketingu, nowoczesnych narzędzi i wykorzystania potencjału digitalu do rozwoju innowacyjnych startupów i firm na międzynarodowych rynkach.
Idea:
Wierzymy w polskie firmy technologiczne i rozumiemy, że najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwa mają inne podejście niż tradycyjne biznesy. Tworzymy społeczność marketerów technologicznych i eksperów z obszaru digitalu oraz nowych technologii, aby ułatwiać dzielenie się doświadczeniami oraz ułatwiać networking wśród profesjonalistów.
Co:
Po godzinach, we współpracy z zaprzyjaźnionymi ekspertami z całej Polski organizujemy merytoryczne meetupy dotyczące nowoczesnego marketingu i nowych technologii w marketingu. Łączymy ludzi od strategii marketingowej z designem i kreacją. Rozmawiamy o SEO, marketing automation, UX i kształtowaniu Customer Experience. Stawiamy na merytorykę.
Prelegenci:
Praktycy. Eksperci. Specjaliści z obszaru marketingu i nowych technologii z firm consultingowych, software house-ów oraz firm technologicznych. Z całej Polski.
Tym razem wystąpią:
1.) SERGEY BUTKO
Co-founder & Head of Marketing @ CallPage.
Ma 5-letnie doświadczenie w marketingu B2B. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe w firmie konsultingowej, tworząc strony internetowe po godzinach oraz zarządzając działem marketingu B2B w firmie sprzedającej w modelu SaaS.
2.) MILENA MAJCHRZAK
Dyrektor Zarządzający SEMSTORM International Sp. z o.o.
Milena pierwsze kroki stawiała tworząc portale i strony internetowe. Od 2010 roku zajmuje się analityką internetową, ma doświadczenie w pracy z Google Analytics i Adobe Analytics. Prowadziła wdrożenia, prelekcje i szkolenia dla polskich oraz zagranicznych klientów korporacyjnych. W SEMSTORM od początku jego istnienia odpowiedzialna jest za zarządzanie operacyjne, rozwój narzędzia i edukację rynku. Prywatnie miłośniczka astronomii, mitologii i gier komputerowych.
3. GRZEGORZ BEREZOWSKI
CEO w NapoleonCat.com
Twórca i CEO NapoleonCata oraz Catvertisera, narzędzi wspierających zarządzanie komunikacją marketingową i kampaniami reklamowymi na platformach społecznościowych. Wcześniej współtworzył agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT, w
której obejmował stanowisko Dyrektora Strategii. Absolwent trzech uczelni wyższych. Posiada czarny pas w judo.
Uczestnicy:
Profesjonaliści: marketerzy, przedsiębiorcy technologiczni, developerzy samodzielnie pozyskujący Klientów na zagranicznych rynkach.