Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM W POLITYCE

📅 Data: wtorek, 13 lutego 2018

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga-Południe, Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


„Z czego powstałeś, zależy od genetyki, w co się obrócisz – od polityki” – mawiał Stanisław Jerzy Lec. Dziś wielu wyborców mówi: polityka mnie nie interesuje! Inni wręcz przeciwnie – politykę śledzą nałogowo. Jedni i drudzy stają przed dylematem: na kogo zagłosować? O władzę walczy wielu, ale niewielu umie zdobyć sympatię wyborców. Bez sympatii nie ma zaufania, a bez zaufania nie ma mandatu. Wizerunek w polityce to nie zaklęcie, to ciężka praca. O tym, jak aspirując do władzy, nie stracić „twarzy człowieka” i jak wybierając władzę, nie nabrać się na „wyprodukowane twarze”, opowie dr Milena Drzewiecka, wykładowca Uniwersytetu SWPS, doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii, specjalista ds. wizerunku i komunikacji w polityce.

Wstęp wolny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy -> link

Politykę wielu lubi spostrzegać przez pryzmat słupków poparcia, ale za tymi procentami stoją konkretne działania, twarze i strategie. Polityka jest sztuką sprawowania władzy, ale i sztuką formowania wrażeń. W wieku sfabrykowanych wizerunków, postprawdy i fake newsów trudno, nawet przy sprawnym opanowaniu pierwszej, pominąć tę drugą. Polityka to ludzie, ich emocje i oczekiwania, ale także ich lęki i nadzieje, dlatego w celu zaprojektowania określonego wizerunku polityka konieczne jest przyjęcie perspektywy wyborcy i rozmowa z nim. Argumenty polityka są ważne o tyle, o ile umie o nich mówić. I o ile w ogóle chce z wyborcami rozmawiać.

dr Milena Drzewiecka – absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, psychologii i Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich SWPS oraz Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych. Studiowała także w Szwajcarii i Anglii. W latach 2005-2013 reporterka polityczna telewizyjnych newsów. W kolejnych latach producentka mediów zagranicznych w Polsce. Trenerka umiejętności miękkich i komunikacji w życiu publicznym. Stypendystka wielu programów zagranicznych, w tym Berlińskiej Szkoły Dziennikarstwa i Fundacji Roberta Boscha.
Na politykę patrzy zarówno z perspektywy psychologa, jak i doświadczonego dziennikarza newsowego. Jednocześnie obserwuje, bada i analizuje, co silniej przemawia do wyborców. W pracy naukowej zajmuje się preferencjami i percepcją przywództwa oraz metodami kreacji wizerunku w polityce. W pracy zawodowej konsultuje projekty po obu stronach szklanego ekranu.
Na Uniwersytecie SWPS od 2011 roku prowadzi zajęcia z psychologii marketingu politycznego, gdzie odkrywa przed studentami kulisy strategii wywierania wrażeń w polityce. Na warsztatach z psychologii mediów z pasją łączy wiedzę psychologa z doświadczeniami pracy w telewizji.

13 lutego 2018 r. (wtorek), godz.18.00
Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31, sala S305

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Południe lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
🤍 Adoptuj flaminga! ❤️