Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
H2H. Budowanie internetowych interakcji sprzedaży z Kunsztem
H2H. Human to Human
Sprzedaż detaliczna jaką znamy obecnie, powoli traci rację bytu. Mamy coraz większą świadomość i edukację klientów. Interesują się pochodzeniem, sposobem produkcji, zaangażowaniem w oddziaływanie na środowisko, historią czy filozofią marki. Chcą przeżyć odpowiednie doświadczenie, przygodę czy zaangażować się w procesy tworzenia produktu. Świadomy klient nie kupuje wyłącznie produktu, lecz także wartości, jakie niesie za sobą marka, z którą chce się identyfikować. Za idealnymi przedmiotami w sklepowej witrynie stoi szereg niewidocznych osób, który sprawił, że dany obiekt mógł powstać. Bez fachowców - rzemieślników, złotników, jubilerów, projektantów - świat mody nie mógłby istnieć. Jak powiedział Karl Lagerfeld "To nie tylko kwesta wygody, ale obowiązku, by chronić tradycję i wiedzę mistrzów".
Podczas wykładu zostanie zaprezentowany nowatorski projekt platformy internetowej, która łączy korzyści jakie wynikają z kupowania w sklepach stacjonarnych z mobilnością i wygodą zakupów online.
Program wykładu:
- "mindful luxury" i "no bullshit generation"- oczekiwania konsumentów, sposób komunikacji z klientami, emocje i wartości, jakie są z nim związane. Co i dlaczego podbija serca młodego pokolenia?
- Podejmowanie decyzji zakupowych w wirtualnym świecie. W jaki sposób kultowe marki wykorzystują nowe technologie takie jak magic mirror, augmented reality i spersonalizowane aplikacje
- B2B czy B2C? Teraz czas na H2H(human to human). Platforma internetowa dedykowana rzemieślnikom, projektantom i konsumentom.
O prowadzącej:
Julia Kozak
Młoda projektantka, absolwenta Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, zdobywczyni międzynarodowych nagród projektowych; między innymi Glassberries Awards- BA selection, Engineers Without Borders - DIT "Where there is no Engineer" Irish Design Challenge. Od 10 lat związana z branżą rzemieślniczą - jubilerską i krawiecką. Członek The Société, międzynarodowego ruchu zrzeszającego kobiety biznesu. Jako niezależny projektant pomaga marką wykreować spójny wizerunek firmy i stworzyć produkty, które odpowiedzą na potrzeby rynku. Przez kilka lat pracowała jako projektant biżuterii w polskiej firmie jubilerskiej, a obecnie zakłada swoją pierwszą, własną markę biżuteryjną.
Prezentowany projekt wykonywany w ramach pracy licencjackiej w pracowni dr. Daniela Zielińskiego na Wydziale Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Spotkanie adresowane jest do Kobiet wchodzących lub powracających na rynek pracy. Rejestracja na wydarzenie: link
Open Womans's Day jest cześcią projektu Maker Woman realizowanego przez Stowarzyszenie Robisz.to dzięki wsparciu finansowemu Fundacji Orange.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
wykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie