Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Colorshake for Rak'n'Roll - wernisaż i premiera kolekcji
Dochód ze sprzedaży nowej linii ubrań polskiej marki Colorshake trafi do fundacji Rak’n’Roll!
Polska marka odzieżowa Colorshake zaprojektowała linię ubrań damsko-męskich zatytułowaną „Pokaż swoją więź!”. Całkowity zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany fundacji Rak’n’Roll.
Już 16 października w alternatywnym domu handlowym MYSIA 3, o godzinie 19:00, odbędzie się oficjalna premiera kolekcji. MYSIA 3 to miejsce, w którym często spotykamy się ze szlachetnymi ideami - tak jest i tym razem. Start kolekcji w tym terminie również nie jest przypadkowy - październik uważany jest bowiem za miesiąc świadomości raka piersi.
Dodatkową atrakcją wieczoru będzie wernisaż składający się z fotografii wykonanych przez Anetę Zamielską. W sesji wzięli udział ambasadorzy kampanii: Lara Gessler z tatą - Piotrem Gesslerem, Agata Biernat z przyjaciółką - Martą Szymańską, Monika Mrozowska z córką - Karoliną Szaciłło, Maria Winiarska z córkami - Hanną Zborowską-Neves oraz Zofią Zborowską, Joanna Górska z partnerem - Robertem Szulcem i Zosia Ślotała z mamą - Iwoną Ślotałą.
Podczas wernisażu odbędzie się pierwsza, oficjalna odsłona naszych ubrań zaprojektowanych na tę okazję. Wstęp jest wolny.
Dochód ze sprzedaży bluz i koszulek zostanie przekazany fundacji. Sprzedaż będzie odbywać się na stronie link. Autorem grafik nadrukowanych na odzież z tej linii jest polski ilustrator, Karol Banach.
Dzięki współpracy z zaprzyjaźnionymi osobami ze świata mediów, chcemy pokazać, jak bardzo ważna dla każdego człowieka jest więź. To ona nierzadko dodaje nam sił i energii do działania. Ma ogromny wpływ na radzenie sobie z trudnościami, które pozornie bywają nie do przeskoczenia. Z przyjemnością zapraszamy więc do obejrzenia efektów sesji zdjęciowej, której motywem przewodnim jest relacja i bliskość, jak również do zapoznania się z cyklem filmów autorstwa Łukasza Gabryelskiego, w których udział wzięli ci, którzy dzięki miłości do siebie, kochają i dbają o innych.
Za makijaż ambasadorów do sesji zdjęciowej i nagrań odpowiedzialne są dziewczyny z Eyebar.
Firma Colorshake jest polską marką odpowiedzialną społecznie - na swoim koncie ma między innymi: cykliczne organizowanie sprzątania świata, wewnętrzne wyzwania dotyczące ograniczenia plastiku czy mięsa oraz współpracę z fundacją Synapsis.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
wystawainne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie