Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Produktywnie o narzędziach - 5 powodów dla których warto zacząć z nich korzystać

Produktywnie o narzędziach - 5 powodów dla których warto zacząć z nich korzystać
📅 Data: wtorek, 29 października 2019

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:15

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych, Politechnika Warszawska, Koszykowa 75 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zarządzanie projektami to zadanie niełatwe, z uwagi na ilość zagadnień jakie często potrzebne są do jego zrealizowania. Wszystko było by piękne i proste, gdyby przeciętny PM miał do obsługi tylko jeden projekt, ale niestety takie rzeczy w dzisiejszych czasach raczej się nie zdarzają. Dlatego trzeba sobie radzić z tym natłokiem zadań i dobrze się zorganizować.

Zastanów się czy któreś z poniższych zdań tyczy się Ciebie❓

-Zapominasz o spotkaniach i tym co miałeś zrobić?
-Może często gubisz notatki, które zrobiłeś gdzieś na kartce?
-Jesteś masz problem z umówieniem spotkania, bo wszyscy są ciągle zajęci, a znalezienie terminu w zespole graniczy z cudem?
-Zapisujesz wszystko na setkach kolorowych karteczek i list papierowych?
-Nie wiesz od czego zacząć w procesie planowania?

Jeśli na któreś z tych pytań odpowiadasz TAK to nie masz się czym martwić - nie tylko Ty masz z tym problem! Na naszym krótkim spotkaniu poznasz narzędzia, które pomogą Ci stać się bardziej produktywną i skuteczną osobą! Lepiej podejść do procesu planowania, a także rozliczać się z tego co robisz.
Przyjdź ze swoim laptopem, a będziesz mieć szansę przejść przez proces korzystania z narzędzia, które niczym szwajcarski scyzoryk może uporządkować Twoje cyfrowe środowisko!
Opowiem dlaczego warto korzystać z narzędzi i co one dają, a czego nie zrobią za Ciebie. Podam kilka przykładów oraz pokażę Ci mój system, który działa i sprawdza się w biznesie, pracy, domu czy studiach. To jeden z tych wykłado-warsztatów, którego nie chcesz ominąć.❗ ❗❗🙋‍♂️

👨‍🏫🕵️‍♂️Kim jest Jakub Gromek?
Pracuję w sprzedaży i jestem niezwykle skuteczny biznesowo. Od wielu lat zajmuję się produktywnością i efektywnością osobistą. Jestem ojcem dwóch pięknych córek, partnerem dla mojej narzeczonej i aktualnie mimo pracy na etacie oraz prowadzenia własnej działalności gospodarczej, znajduję czas na regularne treningi sportowe, wolontariat w organizacjach non-profit, szkolenia i rozwój osobisty. To nie wszystko, bo w tym roku odbędzie się premiera mojej książki związanej również z tą tematyką. Pomiędzy moimi codziennymi zadaniami współpracuję również z Kamila Rowińską, uznaną autorką 8 książek, coachem biznesu i trenerką, która od lat występuję na scenie. Od 2018 roku gościnnie występuję na tej samej scenie w ramach szkolenia "7 złotych zasad zarządzania sobą w czasie". To wszystko godzę ze sobą śpiąc 7 godzin dziennie, bo wiem jak bardzo ważna jest regeneracja i odpoczynek! Teraz doszedłem do momentu, w którym mogę dzielić się swoja wiedzą i doświadczeniem z innymi.

📆 29.10.2019.r. , godz. 18:15-20:00
📍Sala 101

ZAPISY >> link

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: warsztaty wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧