Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

101. Czwartek Social Media w Warszawie

101. Czwartek Social Media w Warszawie
📅 Data: czwartek, 31 października 2019

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na spotkanie numer 101!

Kto wystąpi?

1. Aleksandra Dejnarowicz - Spokojnie, to tylko social media. Czyli o zjawisku Slow Social Media.

Opis tematu: W mediach społecznościowych poruszamy się równie szybko jak żyjemy. Informacje konsumujemy w takim samym tempie jak jedzenie. Czytamy jedynie nagłówki, lajkujemy bez zastanowienia, udostępniamy treści, których nawet nie przeczytaliśmy. Alternatywą do takiego sposobu życia jest slow life, a odpowiednikiem w świecie wirtualnym jest slow social media.
Na spotkaniu dowiecie się, jak wprowadzić ideę Slow Social Media w życie, jakie są zalety wirtualnego życia według zasady "slow" oraz jakie zagrożenia kryją się za "fast" social media.

Prezentację poprowadzi Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media, od ponad 8 lat pasjonuje się światem mediów społecznościowych. Przez wiele lat pracowała po stronie agencji digital & social media, klienta (branża FMCG, interior design, IT) a obecnie prowadzi szkolenia dla firm, agencji oraz klientów indywidualnych.

2. Grzegorz Miecznikowski - Dlaczego lesbijki lubią duże zderzaki, geje lody, a drag queens noszą okulary? Rzecz o marketingu LGBT+ i markach, które wspierają tęczową społeczność.

Opis tematu: Geje uchodzą na całym świecie za trendsetterów wyznaczających swoimi konsumenckimi wyborami kierunek, w którym następnie podąża heteroseksualna większość. Lesbijki natomiast to grupa społeczna o jednym z największych współczynników wierności marce. Zauważyły to marki takie jak Subaru, Ben's&Jerry, Campbell's, l.a. Eyeworks, M.A.C., Coors
czy Sprite, IKEA. Dlaczego warto zainwestować w komunikacją z tą grupą docelową, nie bać się kryzysów także w social media i nie być marką naturalną światopoglądowo? Ile można na tym zyskać?

Grzegorz Miecznikowski - CEO S Words Agency, szkoleniowiec, aktywista, członek pierwszego w Polsce chóru LGBT+ - Voces Gaudii, LinkedIn Hacker, bloger na grzegorzmiecznikowski.pl, specjalista od komunikacji, ekspert marketingu mniejszościowego, spec od optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Social Media Geek pełną gębą.

3. Artur Roguski - Psychologia social media

Pracę z mediami społecznościowymi rozpocząłem w 2010 roku w agencji Ogilvy Interactive. Kolejne doświadczenie zdobywałem jako dyr. ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product manager w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl), social media manager w Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party) oraz agencji komunikacji PR Dfusion (klienci Samsung, Microsoft, Cisco, DPD, Uber). Obecnie w agencji kreatywnej Huta 19 (Żubr, Castorama, Schleich).

Przez blisko 6 lat pracy w mediach przez moje ręce przewinęło się tysiące tekstów, grafik i materiałów wideo. Dzięki temu wiem co ma szansę wzbudzić zaangażowanie i emocje w mediach społecznościowych. Od 6 lat zaangażowany w inicjatywę Czwartkowych Spotkań Social Media (blisko 20 prezentacji w 8 miastach w Polsce). Prelegent na licznych konferencjach dotyczących marketingu internetowego. Wykładowca na studiach podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunku marketing internetowy. Członek rady programowej Forum IAB 2018, magister psychologii o specjalizacji media i reklama. Prowadzi zajęcia z social media dla studentów dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim
Fan piłki nożnej oraz whisky.

WSTĘP WOLNY jak zawsze!
Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧