Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Jak social media mogą kształtować zachowania klimatopozytywne
Nastąpiło ogromne przyspieszenie w wykorzystaniu i wdrażaniu technologii cyfrowych w życiu codziennym i w biznesie. Obecnie ponad 2,5 mld ludzi na świecie korzysta ze smartfonów. W 2019 r. liczba użytkowników Internetu wyniosła 4,39 mld, co stanowi wzrost o 366 mln (9%) w porównaniu ze styczniem 2018 r. i jest 3,48 mld użytkowników mediów społecznościowych, a łączny światowy wzrost wyniósł 288 mln (9%) od tego czasu w zeszłym roku.
Social media mają niezwykły potencjał – docierają do prawie połowy wszystkich mieszkańców ziemi, kreują globalne trendy i mody. Te mody mogą być niszczycielskie albo wspierające pozytywne zmiany na ziemi.
💡 Jak tworzyć i wspierać nowe zachowania „klimatopozytywne” poprzez social media?
💡 Jak firmy, media, organizacje mogą wykorzystać potencjał social media do wsparcia wytworzenia nowych zachowań „klimatopozytywnych”?
💡 Jak firmy z sektora MŚP mogą wykorzystać zachowania „klimatopozytywne” w swoich modelach biznesowych?
💡 Jak można zarabiać na produktach i usługach dotyczących zachowań „klimatopozytywnych”?
💡 Jak można za pomocą social media zwiększać zapotrzebowanie na rozwiązania proekologiczne oferowane przez biznes?
Zapraszamy przedsiębiorców, projektantów, freelancerów, start-upy a także organizacje pozarządowe, badaczy i akademików, dziennikarzy, studentów zainteresowanych tematyką zrównoważonego rozwoju oraz „zielonych” innowacji na hackhaton dla klimatu #2 ak social media mogą pomóc kształtować zachowania klimatopozytywne ? ♻️
Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy poprzez formularz >> link
➡️ KIEDY? Piątek, 22 listopada 2019.
➡️ GDZIE? ZODIAK Warszawski Pawilon Architektury, Pasaż Wiecha 4, 00-0017 Warszawa
➡️ PROGRAM
✅ 9:30 – 11:00 Spotkanie z ekspertem „Ekonomia behawioralna. Jakie są mechanizmy podejmowania decyzji przez ludzi?” Bartosz Lendzion, współzałożyciel firmy EGO S.C. pomagającej administracji rządowej i samorządowej oraz przedsiębiorcom tworzyć rozwiązania przyjazne obywatelom i środowisku. Po spotkaniu uczestnicy mają możliwość bezpłatnych konsultacji.
✅ 11:00 – 15:30 Warsztat design thinking: Hackathon dla klimatu: Jak social media mogą pomóc kształtować zachowania „klimatopozytywne? Uczestnicy wypracują metodą design thinking rozwiązania dla przedsiębiorstw odpowiadające na powyższe pytania.
✅ 15:30 Pokaz filmowy: O etyce social media „Jaka jest cena innowacji”? (tbc)
---
Cały cykl organizowany jest w ramach projektu MiastoTwórcy 2019 – Ekonomia Cyrkularna przez More Than Business na zlecenie Biura Rozwoju Gospodarczego m.st. Warszawy i będzie prowadzony przez doświadczonych ekspertów.
Celem projektu jest promowanie trendów, idei, pomysłów, wartości i kierunków rozwoju ekonomii cyrkularnej oraz wskazywanie połączeń pomiędzy indywidualną działalnością gospodarczą a dobrem wspólnym jakim jest miasto.
Ma zainspirować i zaprosić zarówno biznes jak i organizacje pozarządowe i ruchy miejskie oraz media do wspólnego wypracowania rozwiązań sprzyjających zrównoważonemu rozwojowi biznesu i miast. Wypracowane rozwiązania oraz potrzeby zgłoszone przez przedsiębiorców posłużą jako materiał do stworzenia dalszych rozwiązań i programów dla przedsiębiorców z zakresu zrównoważonego rozwoju.