Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Webinar: Google Data Studio dla e-commerce + sesja Q&A
Prowadzisz duży sklep internetowy i korzystasz z wielu kanałów marketingowych? Chcesz lepiej analizować dane, ale przygotowywanie raportów niestandardowych w Google Analytics sprawia Ci trudności, a efekt jest niesatysfakcjonujący? Remedium na Twoje problemy to... Google Data Studio!
Główne zalety raportów Google Data Studio:
🔸 są bardzo czytelne i przejrzyste, świetnie nadają się np. na prezentacje efektów działań marketingowych przed zarządem firmy,
🔸 łatwo je udostępniać współpracownikom za pomocą linku lub przez mail oraz wspólnie nad nimi pracować,
🔸 w ramach jednego widoku możesz zestawiać dane z różnych źródeł/narzędzi analitycznych, w tym m.in. produktów Google, Criteo czy Facebook Managera.
I właśnie o tym, jak korzystać z bezpłatnego narzędzia opowiemy na:
💥 Webinar: Google Data Studio dla e-commerce 💥
Już 6 sierpnia, start godz. 13:00 ⏰
Dzięki uczestnictwu w spotkaniu online:
✅ dowiesz się, w jaki sposób Google Data Studio ułatwi Twoją codzienną pracę
✅ poznasz, jak działa narzędzie oraz jego podstawowe funkcjonalności
✅ zobaczysz na żywo, jak korzystać z narzędzia, w tym: jak podłączyć źródła danych do raportu i uatrakcyjniać je wizualnie
✅ otrzymasz od nas przykładowy raport
Aby wziąć udział w webinarze - wystarczy się zarejestrować:
👉 link
Spotkanie potrwa ok. 45 minut. Po części merytorycznej - zapraszamy do zadawania pytań w trakcie sesji Q&A!
Spotkanie online poprowadzi:
Anna Moczulska, Analityk webowy w Sempai
Ania odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego i CRO, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb naszych klientów w oparciu o analizy on-site. Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych.
Ania posiada Kwalifikację Indywidualną Google Analytics oraz certyfikat DIMAQ. Kampania, którą współrealizowała dla innogy.pl, zajęła 3. miejsce w konkursie semKRK 2019.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
warsztatywykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie