Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Webinar: Jak wygrać w wyszukiwarce w 2021 roku?

Webinar: Jak wygrać w wyszukiwarce w 2021 roku?

reklama
📅 Data: środa, 24 lutego 2021

⏰ Godzina rozpoczęcia: 13:00

📌 Miejsce: 💻 online (szczegóły dotyczące transmisji w opisie poniżej)
OptiTaxi
   udostępnij tweetnij wykop
Zarejestruj się 👉 link

🤔 Jak wygrać w wyszukiwarce w 2021 roku?
Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Na pewno łatwiej być o krok przed rywalami, wykorzystując sukcesywnie pojawiające się nowości w obszarach SEO i Google Ads 🥊
I właśnie o najgorętszych trendach i zmianach, które wejdą w życia w 2021 roku, opowiemy na webinarze:

💥 Jak wygrać z konkurencją w wyszukiwarce w 2021 roku? 💥
Mariusz w trakcie swojej części przybliży najgorętsze trendy SEO na nadchodzące miesiące, w tym m.in.:
✅ Web Vitals, czyli sygnały jakościowe wpływające na doświadczenia użytkownika na stronie internetowej
✅ Mobile only indexing, opowie tutaj też o różnicach w wersjach na desktop i mobile
✅ Protokół Http 2.0

Krzysztof z kolei opowie o zmianach, które wraz z nowym rokiem czekają na reklamodawców Google, w tym o jednej z największych, czyli:
✅ zmianach w dopasowaniach słów kluczowych
✅ opowie również o najczęściej spotykanych brakach w kampaniach
✅ oraz o tym jak zyskać przewagę nad konkurencją dzięki zastosowaniu sprawdzonych praktyk optymalizacyjnych

Kiedy?
⏰ Już 24 lutego, start o godz. 13:00
Spotkanie online potrwa ok. 60 minut. Po części merytorycznej zapraszamy do zadawania pytań w trakcie w sesji Q&A!

Udział w webinarze jest bezpłatny, wystarczy wypełnić krótki formularz rejestracyjny 👉 link

Spotkanie poprowadzą:
1. Krzysztof Janosiewicz - Paid Ads Growth Manager
Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracą specjalistów Google Ads. Odpowiada także za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój usług związanych z kampaniami płatnymi na innych platformach, w tym Linkedin Ads. W swoim portfolio ma tak rozpoznawalne brandy, jak m.in.: PwC, Sferis, Jean Louis David, Marko czy Arte. Laureat nagrody semKRK 2018 oraz finalista Google Premier Partner Awards 2018 i 2019. Występował na scenie jednej z bardziej prestiżowym konferencji SEM w Polsce - semKRK.
2. Mariusz Waszkiewicz - Senior SEO Specialist w Sempai.
Pierwsze kroki w branży internetowej stawiał już w 2011 roku, początkowo tworząc strony internetowe pod Affiliacje, następnie - pozycjonując i optymalizując serwisy internetowe pod Google w lokalnych agencjach SEM. W Sempai od 2017 roku. Na co dzień odpowiada za prowadzenie kompleksowych kampanii SEO dla klientów agencji, w tym planowanie działań, przeprowadzanie audytów serwisów, przygotowywanie wycen i raportowanie działań. Obsługuje zarówno lokalne, jak i rozpoznawalne ogólnopolskie brandy, w tym m.in. Obsessive, Nord Auto Volvo, DrTusz czy Mardom Home. Kampania realizowana przez Mariusza została zakwalifikowana do finału jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży SEM na świecie - European Search Awards 2019.

[ Dla pewności sprawdź, czy nic się nie zmieniło na stronie źródłowej - link poniżej. ]
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Posłuchaj na temat wybranych wydarzeń w weekend!
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę