Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Webinar: Jak zweryfikować wpływ SEO na biznes za pomocą Google Analytics?
To webinar dla wszystkich, którzy chcą WIEDZIEĆ, jak naprawdę na ich biznes wpływa ruch organiczny.
Trudno zrozumieć, dlaczego niektórzy swoje SEO weryfikują wyłącznie za pomocą widoczności w wyszukiwarce czy poprzez standardowe raporty. 😦
Zapraszamy na kolejny webinar pod szyldem Akademii Marketingu, podczas którego Sebastian Heymann z EACTIVE #wiemyjak, pokaże, jak sprawdzić i skontrolować swoje efekty działań SEO za pomocą Google Analytics. 📈
W czasie spotkania zostaną pokazane i dokładnie omówione raporty, które musisz znać, aby nie wpaść w pułapkę weryfikacji wyłącznie za pomocą podstawowych raportów LAST CLICK. Całość Sebastian oprze na konkretnych przykładach różnych serwisów internetowych oraz Universal Analytics.
Z webinaru dowiesz się m.in.:
👉🏼 co musisz skonfigurować, aby ułatwić sobie analizy;
👉🏼 jakie ograniczenia ma Analytics i jak sobie z nimi poradzić;
👉🏼 jak zweryfikować swoje SEO za pomocą kilku kliknięć.
Prowadzący:
👨🏻🏫 Sebastian Heymann – SEO i Analitykę Internetową pogłębia od 2011 roku. Przygotowywał i realizował strategie widoczności dla najbardziej znanych marek w Polsce (e-podroznik.pl, przepisy.pl, woblink.com, 51015kids.eu, biletyna.pl). Jako Head of SEO czuwa nad realizacją i kierunkiem działań w zakresie pozycjonowania stron dla wymagających marek.