Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
YouTube Brandcast to niezwykle dynamiczna konferencja, która co roku dostarcza reklamodawcom, marketerom i agencjom najświeższych danych, inspiracji oraz narzędzi dostępnych na YouTube. Druga polska edycja tego wydarzenia, która odbędzie się online już 28 października, skupi się na najnowszych trendach na platformie, które pojawiły się w ciągu ostatnich kilku lat.
Tegoroczny YouTube Brandcast skupi się na trendach na platformie YouTube, czyli tworzeniu społeczności, budowaniu autentyczności i nowych doświadczeń. Zjawiska te zyskały na popularności szczególnie w obliczu pandemii. Nie zabraknie także najnowszych danych. Przedstawione zostaną wyniki badania etnograficznego dotyczącego roli, jaką YouTube odgrywa w życiu Polek i Polaków, oraz zjawisko współoglądania i oglądania YouTube na ekranach telewizorów podłączonych do internetu.
Jednym z głównych punktów wydarzenia będą wystąpienia skierowane do marketerów, agencji reklamowych, domów mediowych. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne i łatwe w produkcji kreacje reklamowe na YouTube, a także zapoznać się z najciekawszymi i najbardziej skutecznymi kampaniami na tej platformie. Dodatkowo omówione zostaną wyniki badań na temat efektywności reklam emitowanych w telewizji oraz na YouTube.
YouTube Brandcast w tym roku poprowadzą Paulina Mikuła i Maciej Orłoś, a udział w wydarzeniu wezmą też inni znani youtuberzy.
Bezpłatna rejestracja dostępna jest na stronie YouTube Brandcast >> link
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach:
wykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie