Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców

Bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców

reklama
   udostępnij tweetnij wykop
Na stronie Urzedu m.st. Warszawy czytamy:

"Rozpoczęły się zapisy do kolejnej edycji programu NET_SMOLNA#2021. To cykl warsztatów biznesowych dla przedsiębiorców, właścicieli oraz właścicielek małych i średnich firm z Warszawy i okolic.

Warsztaty prowadzą eksperci, mają formę spotkań networkingowych umożliwiających przedsiębiorcom nie tylko zdobywanie wiedzy, ale także wymianę doświadczeń oraz nawiązywanie kontaktów biznesowych z innymi uczestnikami.

Jak się zapisać?

Wszyscy zainteresowani mogą zapisać się na wybrane przez siebie warsztaty za pośrednictwem strony Centrum Przedsiębiorczości Smolna lub na stronie fsd.edu.pl/netsmolna.

Spotkania prowadzone są w formule online. Zakładają aktywny udział uczestników, w związku z tym biorący w nich udział proszeni są o korzystanie z kamerki internetowej.

Harmonogram spotkań:

4.10.2021 r. E-commerce w prawie i praktyce, czyli prawo w e-handlu.
Cel warsztatu: Pozyskanie wiedzy, czy posiadane dokumenty prawne są właściwe dla bezpiecznego prowadzenia handlu w e-sklepie.

25.10.2021 r. Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów.
Cel warsztatu: Zwiększenie świadomości komunikacji, jej barier, skutecznego feedbacku oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi.

03.11.2021 r. Jak czytać i sporządzać prawną dokumentację handlową.
Cel warsztatu: Zwiększenie świadomości komunikacji, jej barier, skutecznego feedbacku oraz radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi.

15.11.2021 r. Zarządzanie zespołem rozproszonym.
Cel warsztatu: podniesienie kompetencji managerskich niezbędnych do efektywnego zarządzania oraz rozwoju zespołu rozproszonego.

25.11.2021 r. Budowanie marki przy użyciu mediów.
Cel warsztatu: Poznanie najskuteczniejszej metody wyróżnienie się na tle innych ekspertów

2.12.2021 r. Media relations – jak nawiązywać kontakty z przedstawicielami mediów? Podstawy marketingu w sferze cyfrowej.
Cel warsztatu: praktyczne przygotowanie uczestnika kursu do realizacji zadań w zakresie media relations oraz poznanie narzędzi marketingowych i ich wykorzystania w przestrzeni cyfrowej.

Projekt finansowany jest z budżetu m.st. Warszawy. Jego wykonawcą jest Fundacja na Rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego."

źródło: Urząd m.st. Warszawy
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!
Postaw nam kawę