Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Warszawa: co jest istotne przy wynajmie wirtualnego biura? Podpowiadamy!

Warszawa: co jest istotne przy wynajmie wirtualnego biura? Podpowiadamy!

reklama

Wirtualne biuro w Warszawie to atrakcyjny adres do rejestracji i korespondencji oraz wygoda korzystania z outsourcingu usług administracyjnych. Rozwiązanie to cieszy się coraz większą popularnością wśród mikro i małych przedsiębiorców – nie tylko ze stolicy. Rozważasz wynajem wirtualnego biura w Warszawie? Sprawdź, na jakie aspekty zwrócić uwagę!

Lokalizacja wirtualnego biura

Zweryfikuj lokalizację wirtualnego biura. Najlepiej, gdy wirtualny adres w Warszawie znajduje się w prestiżowej dzielnicy, np. Śródmieściu. Po wpisaniu adresu do wyszukiwarki powinieneś zobaczyć nowoczesne centrum biznesowe lub zadbany lokal, a nie np. blok, pustą działkę czy prywatny dom.

Dobra lokalizacja jest bardzo pomocna w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Dzięki niej Twój biznes wydaje się większy i budzi zaufanie. Zyskujesz w oczach potencjalnych kontrahentów, klientów i pracowników już od pierwszego kontaktu.

Koszty wynajmu wirtualnego biura

Wynajem wirtualnego biura w stolicy może kosztować zarówno kilkadziesiąt, jak i kilkaset złotych. Porównaj różne oferty, dokładnie sprawdzając, jakie usługi są wliczone w cenę i jak atrakcyjny adres zostanie Ci udostępniony.

Pamiętaj, że nawet tanie wirtualne biuro w Warszawie może zawierać w cenie profesjonalną obsługą korespondencji. Wybierz propozycję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i założonemu budżetowi. Najtańsze wirtualne biuro w Warszawie oferuje firma Biznes Centrum.

Przy dłuższych umowach, miesięczne koszty najmu zaczynają się już od niespełna 30 złotych. Co warto podkreślić, oferent nie wymaga także opłacenia kaucji!

Zakres usług w ofercie wirtualnego biura

Zastanów się, czy potrzebny Ci jest wyłącznie wirtualny adres w Warszawie, czy oczekujesz również kompleksowej obsługi administracyjno-biurowej. Wirtualne biura często oferują (bez dopłaty) odbiór listów, ich tymczasowe przechowywanie oraz powiadamianie klienta o nowej korespondencji.

Dodatkowo płatne albo zawarte w droższych pakietach mogą być następujące usługi:

  • skanowanie listów i ich przesyłanie pocztą elektroniczną,
  • odbieranie paczek powyżej określonej ilości,
  • długoterminowe przechowywanie korespondencji papierowej,
  • organizacja miejsca na spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje itp.,
  • outsourcing sekretariatu, czyli odbieranie telefonów przez „fizycznego” pracownika i przekazywanie Ci wszelkich informacji,
  • obsługa księgowa firmy,
  • doradztwo w pozyskiwaniu dofinansowań,
  • pomoc w organizacji wyjazdów służbowych.

Większość klientów wirtualnych biur korzysta z podstawowego zakresu usług, więc nie muszą dopłacać.

Renoma wirtualnego biura

Przed podjęciem decyzji warto poczytać opinie o różnych wirtualnych biurach w Warszawie. Możesz też poprosić dostawcę usługi o przesłanie referencji lub wejść na stronę internetową wirtualnego biura i sprawdzić, kto jest lub był jego najemcą. Dla bezpieczeństwa wybierz firmę istniejącą na rynku od co najmniej kilku lat.

Wynajęcie wirtualnego biura w Warszawie powinno:

  • pomóc Ci obniżyć koszty prowadzenia działalności,
  • znacząco usprawnić obieg firmowej korespondencji,
  • pozytywnie wpłynąć na wizerunek Twojej marki,
  • zapewniać Ci dostęp do potrzebnych usług biurowych.

Oczywiście nie każde wirtualne biuro jest w stanie spełnić Twoje wymagania i wspierać Cię w osiąganiu biznesowych celów. Aby wybrać właściwe miejsce, zwróć uwagę na lokalizację, koszty najmu, usługi zawarte w cenie i te dodatkowo płatne oraz na renomę dostawcy.

reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧