Wirtualne biuro w Warszawie to atrakcyjny adres do rejestracji i korespondencji oraz wygoda korzystania z outsourcingu usług administracyjnych. Rozwiązanie to cieszy się coraz większą popularnością wśród mikro i małych przedsiębiorców – nie tylko ze stolicy. Rozważasz wynajem wirtualnego biura w Warszawie? Sprawdź, na jakie aspekty zwrócić uwagę!
Lokalizacja wirtualnego biura
Zweryfikuj lokalizację wirtualnego biura. Najlepiej, gdy wirtualny adres w Warszawie znajduje się w prestiżowej dzielnicy, np. Śródmieściu. Po wpisaniu adresu do wyszukiwarki powinieneś zobaczyć nowoczesne centrum biznesowe lub zadbany lokal, a nie np. blok, pustą działkę czy prywatny dom.
Dobra lokalizacja jest bardzo pomocna w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Dzięki niej Twój biznes wydaje się większy i budzi zaufanie. Zyskujesz w oczach potencjalnych kontrahentów, klientów i pracowników już od pierwszego kontaktu.
Koszty wynajmu wirtualnego biura
Wynajem wirtualnego biura w stolicy może kosztować zarówno kilkadziesiąt, jak i kilkaset złotych. Porównaj różne oferty, dokładnie sprawdzając, jakie usługi są wliczone w cenę i jak atrakcyjny adres zostanie Ci udostępniony.
Pamiętaj, że nawet tanie wirtualne biuro w Warszawie może zawierać w cenie profesjonalną obsługą korespondencji. Wybierz propozycję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i założonemu budżetowi. Najtańsze wirtualne biuro w Warszawie oferuje firma Biznes Centrum.
Przy dłuższych umowach, miesięczne koszty najmu zaczynają się już od niespełna 30 złotych. Co warto podkreślić, oferent nie wymaga także opłacenia kaucji!
Zakres usług w ofercie wirtualnego biura
Zastanów się, czy potrzebny Ci jest wyłącznie wirtualny adres w Warszawie, czy oczekujesz również kompleksowej obsługi administracyjno-biurowej. Wirtualne biura często oferują (bez dopłaty) odbiór listów, ich tymczasowe przechowywanie oraz powiadamianie klienta o nowej korespondencji.
Dodatkowo płatne albo zawarte w droższych pakietach mogą być następujące usługi:
- skanowanie listów i ich przesyłanie pocztą elektroniczną,
- odbieranie paczek powyżej określonej ilości,
- długoterminowe przechowywanie korespondencji papierowej,
- organizacja miejsca na spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje itp.,
- outsourcing sekretariatu, czyli odbieranie telefonów przez „fizycznego” pracownika i przekazywanie Ci wszelkich informacji,
- obsługa księgowa firmy,
- doradztwo w pozyskiwaniu dofinansowań,
- pomoc w organizacji wyjazdów służbowych.
Większość klientów wirtualnych biur korzysta z podstawowego zakresu usług, więc nie muszą dopłacać.
Renoma wirtualnego biura
Przed podjęciem decyzji warto poczytać opinie o różnych wirtualnych biurach w Warszawie. Możesz też poprosić dostawcę usługi o przesłanie referencji lub wejść na stronę internetową wirtualnego biura i sprawdzić, kto jest lub był jego najemcą. Dla bezpieczeństwa wybierz firmę istniejącą na rynku od co najmniej kilku lat.
Wynajęcie wirtualnego biura w Warszawie powinno:
- pomóc Ci obniżyć koszty prowadzenia działalności,
- znacząco usprawnić obieg firmowej korespondencji,
- pozytywnie wpłynąć na wizerunek Twojej marki,
- zapewniać Ci dostęp do potrzebnych usług biurowych.
Oczywiście nie każde wirtualne biuro jest w stanie spełnić Twoje wymagania i wspierać Cię w osiąganiu biznesowych celów. Aby wybrać właściwe miejsce, zwróć uwagę na lokalizację, koszty najmu, usługi zawarte w cenie i te dodatkowo płatne oraz na renomę dostawcy.






