Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

#HELLENDŻ na Nowym Mieście!

#HELLENDŻ na Nowym Mieście!

reklama
Uwaga, nowy wybitny mural w stolicy! Dostępny za darmo 24/7, kolorowy i z fajnym społecznym przekazem. Podczas niedzielnego spaceru, po piątkowej imprezie czy podczas wtorkowej trasy rowerem po Nowym Mieście – każda okazja i pora jest dobra, by zobaczyć nowy warszawski mural na Bonifaterskiej 6 i wziąć udział w #HELLENDŻU!

Cudze chwalicie, a siebie? – no właśnie! Ja wynika z badań opinii,* Polacy nie doceniają swoich codziennych osiągnięć, a tym bardziej nie potrafią się za nie pochwalić. Tylko co 4 z nas potrafi bez problemu powiedzieć o sobie coś miłego! Co gorsze, aż połowa uważa, że chwalenie się to coś złego.

Nad tym właśnie musimy popracować jako społeczność, bo chwalenie się to zdrowie! Chwalący się deklarują, że daje im to uczucie spełnienia i satysfakcji, a nawet, że dzięki temu zwiększyło się ich poczucie własnej wartości. Wielu czuje się wtedy pewniej, a część wręcz ucieszyło się, że mogą być inspiracją dla innych.

I dlatego też nowy mural marki Oranżada Hellena na Nowym Mieście inspiruje do chwalenia się. #HELLENDŻ to wyzwanie rzucane każdemu przechodniowi: „Chwalcie siebie!”. Tym samym marka motywuje Polaków do spojrzenia na siebie życzliwym okiem i docenienia tego, co czyni nas wybitnymi – nawet małych rzeczy.

Dodatkowo, mural kryje w sobie niespodziankę dla nocnych gości! Dzięki wykorzystaniu farb fluorescencyjnych namalowane hasło zmienia znaczenie po zapadnięciu zmroku – dlatego zachęcamy do odwiedzenia muralu Oranżady Hellena na Bonifaterskiej niezależnie od pory dnia.

obraz

O #HELLENDŻ



Oranżada Hellena to dumna polska marka, która może się pochwalić ogromnym sukcesem na polskim rynku. I właśnie słowa „dumna” i „pochwalić” stały się inspiracją do kampanii #HELLENDŻ. Wychowani w przeświadczeniu, że skromność jest cnotą, a chwalenie się równoważne jest z przechwalaniem, zaledwie 8% Polaków odczuwa dumę z siebie codziennie. A ze względu na to, że duma jest jednym z elementów budowy pewności siebie, Hellena postanowiła wesprzeć Polaków i wystartowała z kampanią #HELLENDŻ.

Wpisując w Google frazę “chwali się” otrzymujemy 19 milionów wyników w ¼ sekundy, jednak okazuje się, że większość to artykuły o negatywnym wydźwięku. Marka Oranżada Hellena redefiniuje chwalenie się i sprawia, że dostrzeganie swoich zalet staje się modne. Zmieniając frazę „Cudze chwalicie, swego nie znacie” na „Cudze chwalicie, a siebie?” marka stawia na dostrzeganie swoich zalet i mówienie o nich.

O marce



Oranżada Hellena to autentycznie najlepszy landrynkowy smak zamknięty w czterech orzeźwiających kolorach – oranżada czerwona, biała, zielona i żółta. Jej unikalny bąbelkowy charakter przywodzi na myśl beztroskie czasy dzieciństwa i stanowi sentymentalną podróż do najwspanialszych chwil w życiu. Wybitnie pyszny, jedyny taki napój gazowany zdobywa szerokie grono fanów wśród młodego pokolenia. Wyjątkowy smak skryty w różnych formatach produktowych pozwala odkryć nowy wymiar oranżadowej radości.

obraz

* Badanie zostało zrealizowane przez agencję SW Research w dniach 18-20.06.2024 techniką CAWI na panelu badawczym SW PANEL, na reprezentatywnej próbie n=1102 Polaków
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📱 Kanał nadawczy 📱