[Dalsza część artykułu poniżej ⬇️]
Jak skorzystać z promocji “Abonament… na pół!”?
Do skorzystania z promocji “Abonament… na pół!” w Plushu uprawnione są trzy kategorie klientów:
- osoby, które kupią co najmniej dwa nowe numery w ofercie abonamentowej M,
- osoby, które przeniosą do Plusha co najmniej dwa numery (w ofercie abonamentowej M),
- osoby, które otrzymały od nowego użytkownika Plusha z ofertą abonamentową M specjalny kod rabatowy.
Kup przynajmniej dwa abonamenty M w Plushu
Wystarczy, że kupisz przynajmniej dwa numery w ofercie abonamentowej M, a rabat 50% na każdy z nich włączy się automatycznie. Zniżka obowiązuje tak długo, jak długo masz przynajmniej dwa abonamenty M w Plushu.
Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które potrzebują kilku abonamentów (np. chcą mieć numer prywatny i służbowy lub kupują ofertę dla kilku członków rodziny) i same chcą opłacać wszystkie rachunki.
Przenieś przynajmniej dwa numery w ofercie abonamentowej M do Plusha
Aby skorzystać z nowej promocji, nie musisz zmieniać numeru – przeniesienie przynajmniej dwóch numerów gwarantuje Ci uzyskanie 50% rabatu na każdy z nich. Jedyny warunek – dla każdego przenoszonego numeru musisz zawrzeć ofertę na abonament M.
Ze zniżki możesz korzystać tak długo, jak długo masz co najmniej dwa abonamenty M w Plushu.
Bonus dla przenoszących numer – 3 miesiące gratis
Osoby, które przeniosą swój numer do Plusha, mogą liczyć na dodatkową korzyść – 3 miesiące abonamentu za 0 zł. Dzięki temu przez pierwsze trzy miesiące nie zapłacisz ani złotówki, a od czwartego miesiąca możesz cieszyć się obniżoną o 50% ceną abonamentu. To świetny sposób na zmniejszenie kosztów, przy jednoczesnym korzystaniu z pełni usług, jakie oferuje marka.
Kup abonament tylko dla siebie i zaproś przyjaciela
Kupowanie czy przenoszenie kilku numerów nie jest opcją dla każdego. O ile nie potrzebujesz kilku numerów dla siebie lub domowników, lepszym rozwiązaniem może być zaproszenie osoby, z którą chcesz uzyskać rabat na abonament.
Jak to działa? Aby skorzystać z promocji, kup abonament M w Plushu i rozpocznij korzystanie z oferty. W ciągu 1-3 dni otrzymasz SMS z unikalnym kodem rabatowym. Przekaż go osobie, którą chcesz zaprosić do promocji, wraz z instrukcją, jak go aktywować. Możesz to zrobić za pomocą SMS-a, maila lub dowolnego komunikatora.
Gdy Twój znajomy wykupi abonament M i aktywuje kod, Wasze rachunki zostaną automatycznie obniżone o 50% od kolejnego okresu rozliczeniowego. Rabat obowiązuje tak długo, jak obie osoby pozostaną w Plushu.
Czy może być lepiej? Może! Twój przyjaciel po upływie jednego do trzech dni od podpisania umowy również otrzyma SMS-em swój kod rabatowy, który będzie mógł przekazać kolejnej osobie.
Najlepsza oferta na rynku dla par – nawet 300 GB po 2 latach za 20 zł
Decydując się na abonament M, za 40 zł miesięcznie po rabacie (a w przypadku skorzystania z promocji “Abonament… na pół!” za jedyne 20 zł miesięcznie po rabatach za osobę) zyskujesz:
- Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y;
- Rosnący limit danych za staż – na start 80 GB, po 6 miesiącach 160 GB, po 12 miesiącach 200 GB, po 24 miesiącach 300 GB;
- Umowę bezterminową – rezygnujesz, kiedy Ci się podoba bez kar i dodatkowych kosztów – po uwzględnieniu 1 mies. okresu wypowiedzenia;
- Atrakcyjne usługi dodatkowe (np. oferty na serwisy streamingowe Disney+, Max itp.) oraz szeroki wybór modeli smartfonów w korzystnych cenach;
- Dostęp do sieci 5G w cenie abonamentu. Zasięg 5G Ultra / 5G / LTE dostępny jest w wybranych miejscach w Polsce, na wybranych urządzeniach. Szczegóły na mapie zasięgu.
Pełna informacja na temat oferty M jest dostępna na stronie operatora.
W promocji “Abonament… na pół!” cena za jeden abonament 20 zł/mies. Cena zawiera rabat 10 zł za e-fakturę. Szczegóły w cenniku oferty „PLUSH ABONAMENT 8.1” na www.plushbezlimitu.pl

Współpraca z Łatwogangiem
Wraz z premierą nowej oferty, Plush nawiązał współpracę z Łatwogangiem – twórcą internetowym, który doskonale wie, jak dotrzeć do młodej widowni. Wspólnie planują zaskoczyć odbiorców serią zabawnych i pełnych pozytywnej energii materiałów, które będą promować najnowsze propozycje marki. Pierwsze efekty tej współpracy zobaczymy w mediach społecznościowych już w najbliższych tygodniach.






