Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

🔔 FB IG
reklama
reklama

Zalety reklamy zewnętrznej – dlaczego warto w nią zainwestować?

Zalety reklamy zewnętrznej – dlaczego warto w nią zainwestować?

reklama
   udostępnij tweetnij wykop
Jest wiele rodzajów i form reklamy zewnętrznej. Są plakaty, murale, instalacje świetlne i dźwiękowe, zdjęcia na autobusach, logo na budynkach, kolorowe billboardy czy banery dwustronne. Jest ich tak dużo z bardzo prostego powodu – reklama zewnętrzna jest bardzo skutecznym środkiem promocji firmy i zachęcania konsumentów do kupna określonego produktu. Korzyści wynikających z wykorzystania reklam zewnętrznych jest praktycznie nieskończoność, warto jednak wyodrębnić kilka głównych. Oto one:

Ciągła moc oddziaływania

Reklama zewnętrzna ma przemawiać do osób będących poza domem, a w dzisiejszych czasach ludzie spędzają poza domem większość swojego czasu . Dzięki temu tego rodzaju reklama dociera do aktywnych konsumentów, a zazwyczaj na takich reklamodawcom najbardziej zależy. W przeciwieństwie do innych mediów reklama zewnętrzna nie musi być zaproszona do domu, jak ma to miejsce wtedy, gdy włączamy telewizor czy komputer. Nie można jej też wyłączyć. Klient nie ma kontroli nad tym, czy ją widzi, czy nie, co ma duży wpływ na skuteczność kampanii. Dzięki swojemu charakterowi, reklama zewnętrzna jest po prostu częścią krajobrazu, a więc na równi z innymi czynnikami wpływa na charakter miejsca, w którym mieszkają, pracują i robią zakupy konsumenci.

Wymusza uwagę

Reklama zewnętrzna, szczególnie gdy jest to billboard czy baner dwustronny, stoi samotnie, więc nie musi konkurować z innymi reklamami o czas i uwagę konsumenta, jak ma to miejsce na przykład w reklamach radiowych. Często reklama zewnętrzna jest dobrze widoczna zarówno z bliska, jak i z daleka, a im bardziej jest ekspresyjna, tym lepiej skupia na sobie uwagę. Warto więc od razu pomyśleć o odpowiednim projekcie graficznym, który przyciągnie oko i zapadnie w pamięć, dzięki czemu reklama będzie spełniać swoje zadanie.

Dociera do mas

Reklama zewnętrzna w formie plakatów, billboardów czy banerów dwustronnych jest świetną platformą marketingową dla marek i firm, które starają się dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Reklama zewnętrzna jest reklamą publiczną i ma dostęp do konsumentów, do których czasami trudno dotrzeć. Dodatkowo, należy pamiętać, że nie wszyscy potencjalni klienci mają dostęp do mediów masowych, takich jak telewizja, internet, czy prasa. Dotarcie do tej grupy ludzi może więc być trudne bez odpowiednich narzędzi. Reklama zewnętrzna jest na to świetnym sposobem.


artykuł sponsorowany
reklama


Sprawdź wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
Sprawdź, co dzieje się w ten weekend!