Targi, expo, spotkania branżowe - to okazje do prezentacji własnego towaru oraz poznania nowych klientów i kontrahentów. Podczas takich spotkań warto jednak zadbać o rozpoznawalność oraz wygodę, dla siebie i swoich pracowników. Z tego względu inwestycja w ciekawy namiot reklamowy może być dobrym pomysłem.
Obawiasz się długotrwałego rozkładania namiotu? Niepotrzebnie! Możesz go mieć nawet w 30 minut
Wiele osób doskonale pamięta klasyczne namioty, których rozkładanie zajmowało sporo czasu i wymagało pewnej wprawy. Jednak obecnie wiele z nich zostało przygotowanych tak, by maksymalnie ułatwić to zadanie właścicielowi stoiska. Oznacza to, że każdy element został przemyślany pod względem technologicznym i nie wymaga ogromnego doświadczenia, aby efekt był zadowalający.
Za przykład możemy wziąć niezwykle ciekawy namiot Pascal Startent, dostępny - wraz z innymi modelami - na stronie https://inventini.com/namioty-reklamowe/. Został wyposażony w pneumatyczny maszt oraz nowoczesne systemy łączenia, które nie wymagają bardzo dużej precyzji rozmieszczania. Dzięki temu nawet mniej wprawione osoby będą mogły bardzo szybko go zamontować, a także zdemontować po zakończeniu imprezy plenerowej. Tak naprawdę wystarczy 30 minut, by był gotowy do użytku.
Co więcej, po złożeniu zajmuje bardzo mało miejsca, dzięki czemu odznacza się wysoką mobilnością. Można przenieść go z jednej imprezy na drugą w dosłownie dwie osoby!
Odporny na wszystkie warunki pogodowe
Namiot reklamowy powinien być przede wszystkim odporny. Na nierówne podłoże, na podmuchy wiatru, na ulewny deszcz, a nawet śnieg. Dzięki temu zdoła przetrwać nawet najbardziej wymagający event, a co więcej - będzie można go wykorzystać również podczas kolejnych spotkań bez obawy o to, że stracił swój pierwotny, elegancki wygląd.
Odporność namiotu można ocenić pod dwoma kątami: przede wszystkim jako miejsca, które zabezpieczy ciebie i pracowników przed nieprzyjemnościami, związanymi z niesprzyjającą pogodą. Powinien więc nie przepuszczać wiatru i wody, a także umożliwiać ochronę przed palącym słońcem, kiedy pogoda dopisze nieco za bardzo. Istotna jest także jego stabilność - w końcu nie chcesz przy byle podmuchu podpierać swojego namiotu z całych sił, prawda?
Odporność namiotu powinna być także mierzona w kategorii jest estetyki. To niezwykle ważne, aby kolory nie blakły i nie szarzały, a materiał nie przecierał się w trakcie użytkowania. Zniszczony namiot nie prezentowałby się zbyt dobrze i na pewno nie wzbudziłby zainteresowania klientów, dlatego tak ważna jest jakość wykonania.
Reklama na namiocie
Wybierając dla siebie namiot reklamowy warto zadbać o jego kolorystykę, korespondują z kolorystyką firmy, a także o umieszczenie na nim logo, ciekawych grafik czy haseł reklamowych. Dzięki temu nie tylko będzie funkcjonalny, ale również przyciągnie spojrzenia klientów i zachęci ich do zainteresowania się twoją ofertą. Zapadając w pamięć dzięki estetycznym elementem wizualnym, na pewno pomoże w zapamiętaniu twojej firmy i przyczyni się do korzystania z jej usług lub produktów w przyszłości.