Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
WEBINAR: Poznaj 5 funkcjonalności Google Analytics 4, dzięki którym polubisz to narzędzie
Do końca ery Universal Analytics zostało niewiele ponad 7 miesięcy. Czy wraz z przejściem na Google Analytics 4 czeka nas rewolucja w analitycznym świecie? I co tak naprawdę wyróżnia Google Analytics 4 na tle jego „starszej” wersji?
Podczas bezpłatnego webinaru "Poznaj 5 funkcjonalności Google Analytics 4, dzięki którym polubisz to narzędzie" postaramy się odczarować temat GA4 i przybliżyć Ci, czym dokładnie jest Google Analytics 4 i co możesz zyskać po jego wdrożeniu. Wszystko po to, by jeszcze sprawniej podejmować decyzje marketingowe oparte na danych.
Nasz webinar kierujemy do:
🎯 marketerów i specjalistów ds. PR,
🎯 przedsiębiorców e-commerce,
🎯 właścicieli firm i portali internetowych,
🎯 osób współpracujących z agencjami SEO/SEM,
🎯 a także wszystkich osób stawiających pierwsze kroki w marketingu internetowym.
Dołącz do naszego webinaru:
📅 Kiedy? 14 grudnia (środa), start o godz. 11.00
✏️ Gdzie? Zarejestruj się tutaj >> link
👉 Webinar poprowadzi Joanna Horoszko - Digital Analyst w Sempai
⏰ Spotkanie potrwa ok. 60 minut.
Co zyskasz dzięki webinarowi?
✅ Dowiesz się, jakie nowe możliwości w analityce internetowej oferuje Ci GA4.
✅ Poznasz powody, dla których wdrożenie Google Analytics już dziś jest naprawdę dobrą decyzją.
✅ Zobaczysz na konkretnych przykładach, że Google Analytics 4 “nie jest taki straszny, jak go malują”.
Po części merytorycznej zachęcamy Cię do pozostania na sesji Q&A i zadawania pytań!
👉 Dołącz do wydarzenia i bądź z nami na żywo! 🟢
Kto poprowadzi webinar?
👉 Joanna Horoszko - Digital Analyst w Sempai.
Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiała tworząc i optymalizując kampanie Google Ads. Realizowała kampanie dla m.in:
☑ prestiżowych targów Gulfood w Dubaju,
☑ dla dodatków do bardzo znanej wśród młodzieży gry online – kampania w Google, Bing i Yahoo, na 14 krajów, w pięciu językach, w tym arabskim,
☑ dla zastrzeżonych marek Velux i Creaton na lokalny obszar,
☑ dla kandydata na Posła RP (zakończona pomyślnie).
Od ponad roku skupia się głównie na analityce, bo uważa, że dobrze wdrożona i rozumiana analityka jest kluczem do sukcesu wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa. Oprócz rozgryzania zagadek analitycznych, zajmuje się prowadzeniem szkoleń z Google Analytics.