Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

117. Czwartek Social Media w Warszawie - LinkedIn Special cz.2

117. Czwartek Social Media w Warszawie - LinkedIn Special cz.2
📅 Data: czwartek, 16 marca 2023

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga Północ, Centrum Zarządzania Światem, Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Zapraszamy na drugie spotkanie dotyczące LinkedIn!

⚡ Kto wystąpi? ⚡

🔵 1. Rafał Szymański, Konsultacje, szkolenia i automatyzacje LinkedIn
💬 Temat: Jak dobrze przeprowadzić kampanię Social Selling na LinkedIn.

Opis tematu: Kiedy w 2006 roku Nigel Edelshain pierwszy raz zdefiniował pojęcie Social Selling skupił się na połączeniu offline z online. Od tamtej pory dużo się zmieniło ale narosło także dużo mitów związanych ze zdobywaniem klientów.
LinkedIn jest chyba najlepszym miejscem do tego, ma własne narzędzia jak Sales Navigator ale niewiele osób wie jak je wykorzystać. Pokażę kilka gotowych do wykorzystania sposobów i narzędzi jak wnieść Twoje działania na Linkedin w 2023 na wyższy poziom.

Bio Rafała: Ekspert digital marketingu i sprzedaży przez Internet. Budował od zera działy digital marketingu w Sanofi, Roche, Neckerman i Philips. Jako eCommerce Pilar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży elektronicznej B2B i B2C w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Założył konto na LinkedIn w 2006 roku a 10 lat później dostał email, że ma przeprowadzić pierwsze korporacyjne wdrożenie Sales Nawigator na 700 kont w 17 krajach. Na tyle zafascynował się tym oprogramowaniem, że odszedł z korporacji, aby zająć się jego wdrażaniem w firmach. Współzałożyciel firmy dostarczający leady sprzedażowe B2B oraz produkującej oprogramowanie automatyzujące działania w Social Media.
Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe i zdobywca 2 miejsca na ostatnim I Love Marketing za najlepiej oceniana prelekcję na temat LinkedIn w całej historii konferencji.

🔵 2. Kamil Mirowski, Digital Marketing Consultant
💬 Temat: Mity Linkedina, czyli jak ogarnąć algorytm.

Bio Kamila: Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuję się od 2008 roku. Prowadzę projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Dzielę się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Jestem autorem artykułów branżowych, prelegentem oraz organizatorem spotkań o tematyce około-marketingowej.
Pracowałem z takimi markami jak: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Wolters Kluwer Polska, Esoleo, NEXIO, Lux Med czy Dell Technologies. Od 2016 roku prowadzę szkolenia z zakresu marketingu digitalowego oraz warsztaty strategiczne.

🔵 3. Bartek Ziemiański, Head of Social Selling Programs w Sharebee.pl
💬 Temat: Employee Advocacy na LinkedIn.

Bio Bartka: W Sharebee odpowiadam za szkolenia i wdrożenia programów Social Selling i Employee Advocacy oraz szkolenia dla klientów.
Jestem wykładowcą WSB w Toruniu oraz WSIiZ w Rzeszowie na kierunkach social media.
Realizowałem projekty m.in. dla Allegro, Mastercard, Orange, Asseco, E.ON, Capgemini, Ford
Mąż Moniki, tata Wiktorii, Przemka i Ignasia.

🔵 Dodatkowo - teatr improwizowany pomiędzy prezentacjami! Specjalnie dla nas wystąpią Arnold Improv, którzy przygotują występy na temat LinkedIna właśnie.
Tu możecie dowiedzieć się więcej o grupie Arnold Improv: link

Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.

-----
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Północ lub w kategoriach: stand up, kabaret wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧