Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Milka (Mondelez Polska) wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie".
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat różnorodności oferty Milki oraz zaproszenie ich do eksploracji różnorodnych wariantów czekolad.
W ramach kampanii w dniach 22-30 września w Złotych Tarasach w Warszawie stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka.
Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym (za darmo) wylosować czekolady z całego portfolio marki.
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
inne
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie