Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

122. Czwartek Social Media w Warszawie - TikTok Special

122. Czwartek Social Media w Warszawie - TikTok Special
📅 Data: czwartek, 23 listopada 2023

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga-Północ, Centrum Zarządzania Światem, Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


⚡️ Zapraszamy na kolejny #czwrtk, tym razem w całości poświęcony TikTokowi!
Kto wystąpi?

🎙️Patrycja Szkarłat, podróżniczka, autorka ebooków, specjalistka od luksusowych podróży
💬 „100 000 obserwujących na TikToku w 7 krokach”
O Patrycji: Podróżniczka, która postawiła stopy w ponad 50 krajach. Specjalistka od luksusowych podróży, która w 4 lata przeszła od projektowania podróży za 400 zł od osoby do niezapomnianych przeżyć za nawet 100 000 zł za osobę. Na TikToku obserwuje ją ponad 180 tysięcy osób, a na Instagramie 37 tysięcy. Poza projektowaniem podróży i prowadzeniem kont na social mediach, Patrycja jest autorką ebooków oraz twórcą contentu dla hoteli. Jej pasja to nie tylko odkrywanie świata, ale również pomaganie innym w realizacji ich podróżniczych marzeń.

🎙️Joanna Legawiec, TikTok Managerka w WebTalk
💬 Content creator - nowy zawód czy narzędzie?
Opis tematu: USG to zwrot, który na dobre zamieszkał w słownikach ekspertów komunikacji. Dla wielu wciąż może być niejasny - czym jest user generated content i co oznacza dla branży? Jak wykorzystywać będą mogły go marki, a jak zarabiać na nim nawet mali Twórcy? Zmiana w Social Media dokonuje się na naszych oczach, tylko jak ją wykorzystamy?
Bio: Joanna Legawiec, TikTok Managerka w WebTalk. Z branżą komunikacji związana jest od 7 lat. W jej portfolio znajdziemy strategie oraz produkcje realizowane dla marek m.in. z kategorii modowych, beauty oraz FMCG. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno w karierze agencyjnej, jak i po stronie Klienta (m.in. Apart, Rochstar, La Millou).

🎙️Natalia Żmuda, Social Media Team Leader, Labcon
💬 Dlaczego TikTok wciąga bardziej od spaghetti? 🍝
Opis tematu: Większość z nas pamięta, gdy tygodniami (jeśli nie latami) wzbranialiśmy się przed założeniem konta na platformie. Jednak, pod wpływem koleżeńskich rad, w końcu ulegliśmy, zalogowaliśmy się i… wpadliśmy jak śliwka w kompot! Co ma w sobie TikTok, czego nie mają inne socialowe appki? Co sprawia, że czas spędzany na telefonie z tygodnia na tydzień niebezpiecznie się wydłuża? O tym właśnie opowie Natalia podczas swojego wystąpienia.
BIO: Specjalistka z obszaru digital, która od kilku lat kieruje pracą zespołów social mediowych. Obecnie związana z agencją kreatywną Labcon, gdzie nadzoruje działania komunikacyjne marek w mediach społecznościowych, a także odpowiada za integrację działań kreatywno-mediowych w ramach projektu One Social. Prywatnie zakręcona na punkcie researchu nowych, potencjalnych hobby, które pochłoną ją bez reszty. Na ten moment na dłużej zostały z nią podróże rowerowe i górskie wędrówki.

🎙️Nikoletta Mańkowska, CEO ViralTalk
Bio: Od 9 lat związana z event marketingiem, social media i reklamą. Obecnie wraz z zespołem tworzy ViralTalk - system do optymalizacji kampanii reklamowych na TikToku z wykorzystaniem AI, na który w 2022 r. uzyskała ponad 1mln zł zewnętrznego kapitału. TikTok nie ma przed nią tajemnic. Obala mity, że jest to aplikacja tylko dla dzieciaków, a także że TikTok nie sprzedaje.

🎙️Maciej Dziedzic, Head of Digital w L’Oreal Polska
💬Co może się wydarzyć kiedy kiedy konsumenci tworzą trendy, a marketerzy je ’pożyczają’"?
Opis tematu: Przyjrzymy się, jak rola konsumentów TikToka jako twórców trendów wpływa na strategie marketingowe. Omówimy, jak dynamika TikToka wpływa na branżę beauty, analizując zarówno korzyści, jak i wyzwania. Przeanalizujemy, jak umiejętne adaptowanie ’pożyczonych’ trendów może prowadzić do tworzenia efektywnych kampanii, dbając o równowagę między czerpaniem inspiracji a innowacją.
Bio: Maciej Dziedzic, niegdyś organizator Czwartków Social Media we Wrocławiu, rozpoczynał od botów na Naszej Klasie, przez hiphopowe wytwórnie aż po bycie Social Media Buyerem w agencjach. Teraz, jako Head of Digital w L’Oreal Polska, jego kariera to dowód na to, że w dynamicznym świecie cyfrowym można dorastać nie tylko w wiedzy, ale i w kilogramach. Zafascynowany mediami społecznościowymi, zanurza się w morze danych i segmentacji. W świecie Generative AI podchodzi do nowości z ciekawością, ale i zdrowym sceptycyzmem - przecież nie każda nowość technologiczna ma w sobie to ’coś’, co ma dobrze nałożony eyeliner.

Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media oraz reklamowych, freelancerzy, specjaliści od PR, marketingowcy, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.
Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Północ lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧