Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Bezpłatny Webinar "Marketing i sprzedaż - jak nie ścierać się między sobą, a zabiegać o serce Klienta?"

Bezpłatny Webinar "Marketing i sprzedaż - jak nie ścierać się między sobą, a zabiegać o serce Klienta?"
📅 Data: środa, 31 stycznia 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 12:00

📌 Miejsce: 💻 online (informacje dotyczące transmisji w opisie wydarzenia)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


👉Zapisz się na Bezpłatny Webinar „Marketing i sprzedaż - jak nie ścierać się między sobą, a zabiegać o serce Klienta?”, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 12:00!

Zapisy >> link

"Marketing jest zbyt ważny, by zostawić go tylko działowi marketingu." David Packard
📌Marketerem w firmie, odpowiedzialnym za jej wizerunek, jest każdy pracownik.
81% szefów firm postrzega marketing jako kluczowy czynnik wzrostu i rozwoju organizacji. Jednocześnie 70% z nich nie wierzy, że zajmuje on w firmie właściwe miejsce i odgrywa w niej odpowiednią rolę. Wciąż sprzedaż gra pierwsze skrzypce, gdyż przypisuje się jej bezpośrednią odpowiedzialność za wyniki, to często ona odpowiada także za relacje z klientami. Marketing zaś traktuje się jako ozdobę firmy oraz odpowiedzialność za stronę www, social media itp.
W 2024 r. takie podejście rodzi wiele zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych.
Z jednej strony to niewykorzystane szanse docierania do klienta i ekspansji na rynku. A z drugiej strony konflikty wewnętrzne – pojawia się przepychanie w ważności działań, rozbieżność celów. Efekty mogą być opłakane. ❌
Jak walczyć z rynkiem, a nie ze sobą? ✅Tego dowiesz się podczas godzinnego webinaru z naszą Ekspertką. Zapisz się bezpłatnie już teraz!
Początek Nowego Roku to dobry moment, aby przyjrzeć się swoim działom sprzedaży i marketingu. Wszak to czas wyznaczania nowych celów, budżetów, zatrudniania. Rynek się zmienia – konkurencja nie śpi, konsument jest wymagający. Dlatego, jak nigdy dotąd niezbędne jest, by działać efektywnie i wypracować model synergii działań marketingowo-sprzedażowych.

Podczas webinaru odpowiemy na poniższe pytania:
❓Kto jest „właścicielem” Klienta w firmie, marketing czy sprzedaż?
❓Jak rozpoznać zagrożenia konfliktowe między marketingiem a sprzedażą, dokonamy diagnozy „mikrocelów silosowych”
❓Lejek marketingowo-sprzedażowy – model idealny, który wszystko zmienia i porządkuje. Poznamy ścieżkę Klienta i odpowiedzialności za poszczególne etapy.
❓Jak rozpocząć ustanawianie wspólnych celów strategicznych marketingowo-handlowych? Poznasz 2 wskaźniki, które Ci w tym pomogą.
❓Jak stworzyć tzw. „revenue team” odpowiedzialny za wzrost wartości klienta, bo przecież nadrzędnym celem jest dodawać wartości Klientowi i… firmie.

Dla kogo jest nasz webinar?
👉Dla top Managementu, Kadry Managerskiej pragnącej zaimplementować synergię działań marketingowo-handlowych, wzmocnić i wykorzystać rolę marketingu w organizacji. Szczególnie, gdy konkurencja wykazuje przewagę w działaniach digitalowych.
👉Dla Ekspertów HR mierzących się z nieporozumieniami wewnątrz organizacji na linii marketing-sprzedaż, zmagających się z silosowym podejściem.
👉Dla Szefów Sprzedaży, Dyrektorów Handlowych, Eksportu w potrzebie określenia wspólnego języka z marketingiem, aby skuteczniej walczyć o Klienta z konkurencją.
👉Dla Szefów Marketingu, Brand Marketing Managerów doświadczających konfliktu o Kilenta z działem sprzedaży, odpowiedzialnych głównie za komunikację, social media, a nie o projektowanie ścieżki Klienta.

Webinar poprowadzi Ekspertka Human Skills Dolores Greń.
🏆Trenerka,
🏆Strateżka i Konsultantka Marketingowa,
🏆Dyrektorka Marketingu,
🏆Wykładowczyni MBA
Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem w marketingu 360 stopni – od agencji reklamowych, przez firmy rodzinne po korporację międzynarodową. Jako konsultant, szkoleniowiec łączy biznes z marketingiem, wdraża praktyczne, efektywne procesy w oparciu o ścieżkę klienta, wskaźniki. Dobiera narzędzia, kanały komunikacji, wspiera w budowaniu zespołu marketingowego, budżetów, wyborze agencji.
W karierze zawodowej od specjalisty do dyrektora marketingu przeszła drogę przez branże B2B, e-commerce, rynki międzynarodowe, spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne, przemysł. Posiada 7-letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach, oraz na swoim koncie ma 2500 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i na doradztwie. Autorka tytułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent i wykładowca studiów MBA.

✅Zapisz się na bezpłatny webinar o marketingu i sprzedaży. Przekonaj się, że wspólne zabieganie o „serce” Klienta jest możliwe i niezwykle skuteczne! >> link

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy online lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧