Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

125. Czwartek Social Media w Warszawie - AI Special

125. Czwartek Social Media w Warszawie - AI Special
📅 Data: czwartek, 14 marca 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga-Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Stefana Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️


Zapraszamy na trzecie spotkanie w Warszawie w 2024 roku! Tym razem w całości będzie poświęcone AI!

⚡ Kto wystąpi?⚡

🔵 Piotr Bombol, Co-Founder adaily.co
Temat: "AI, napisz mi reklamę", czyli krajobraz po burzy w marketingu.
Bio: Ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, strateg z ponad 10-letnim doświadczeniem (m.in. DDB, Deloitte), prelegent, przedsiębiorca. W wolnym czasie tata, mąż, miłośnik gier wideo i bitewnych, oraz fan piłki nożnej.

Obecnie Co-founder w adaily – narzędziu AI do researchu marketingowego. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za pracę ekonometryczną. W swojej karierze początkowo pracował w sieciowych agencjach (DDB, Deloitte Digital), następnie stworzył Gameset, pierwszą agencję gaming marketingu, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, tworzenie strategii dla klientów oraz budowanie wizerunku na zewnątrz. Związany z agencją był przez sześć lat, w tym czasie zdobył ponad 50 nagród reklamowych, w tym złote Cannes Lions, złote europejskie i polskie Effie, złote europejskie i polskie MIXX Awards. Prelegent na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. W latach 2019-2022 członek Komitetu Organizacyjnego Effie Awards Polska.

🔵 Kamil Jędrzejewski, Entrepreneur & Creator at Synei
Temat: Przyspiesz proces twórczy z AI: od pomysłu do realizacji produktu.
Opis tematu: W prezentacji zostanie przedstawiony proces wykorzystania Chata GPT (stworzenie własnego GPT Experta) dla wymagającego rodzaju contentu tekstowego i graficznego (gra), począwszy od koncepcji strategicznej i kreatywnej aż po finalizację dokumentu GDD (Game Design Document). Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystanie popularnych narzędzi AI wpływa na efektywną, kreatywną i innowacyjną odpowiedź na brief (gamingowy) zgodnie z oczekiwaniami rynku, klienta (wydawcy) i przede wszystkim gracza.

Bio: 15-letnie doświadczenie w marketingu rozpocząłem od współpracy przy wydarzeń sportowych takich jak Rajd Dakar, Tour De Pologne oraz Mistrzostwa Europy UEFA, gdzie byłem odpowiedzialny za relację ze strategicznymi sponsorami przy audycjach telewizyjnych. W ostatnich latach pełniłem rolę Marketing Managera m.in marki Bols, rozwijając strategie marki poprzez nowe produkty oraz w 2023 roku przeprowadziłem kompleksowy relaunch marki. W 2020 roku wprowadziłem na rynek nową markę Rajska, która została uznana przez NielsenIQ jako innowacja roku w Polsce i najlepsza innowacja w Europie w 2022. Od pięciu lat jestem współwłaścicielem studia EI Games, a od marca 2024 otwieram nowy rozdział w karierze współtworząc firmę Synei, która specjalizuje się w implementacji rozwiązań AI dla biznesu, łącząc doświadczenie marketingu, technologii i pasji do innowacji.

🔵 Robert Wójcik, AI Strategist & Transformation Advisor
Temat: Jak zacząć transformację AI, żeby nie utonąć w oceanie szans i zagrożeń.
Opis tematu: Jak zacząć współpracę z AI – indywidulanie i/lub jako agencja czy dział marketingu. Na co zwrócić uwagę dobierając narzędzia i jak mądrze rozwijać relację z AI – jakie są szansę i zagrożenia. Dlaczego warto zostać ambasadorem transformacji AI w swojej organizacji i jak to zrobić.

Bio: Strateg zakochany w innowacjach, współpracujący z AI. Fan łączenia ludzkich talentów z mocą najnowszej technologii. Ponad 12 lat doświadczenia w marketingu i biznesie, ponad półtora roku współpracy z AI (edukacja, doradztwo, wdrożenia).
Członek Rady Programowej Fundacji Global AI Alliance.
AI Associate Partner w Cogneo Group – niezależnym butiku doradczo-wdrożeniowym w obszarze transformacji AI&Tech.

Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.
-----

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".

Organizator: Michał Sławiński
Nadzór merytoryczny nad programem: Robert Wójcik

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Północ lub w kategoriach: spotkanie warsztaty wykład inne
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę