Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

128. Czwartek Social Media w Warszawie - Gen Z Edition

128. Czwartek Social Media w Warszawie - Gen Z Edition
📅 Data: czwartek, 27 czerwca 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 19:00

📌 Miejsce: Warszawa - Praga-Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Stefana Okrzei 26 (pokaż na mapie)

💲 Wstęp wolny, udział wiąże się z kosztem zamówienia jedzenia/picia

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


⚡Czwartkowicze!⚡

Zapraszamy na kolejne spotkanie, tym razem poświęcone generacji Z i komunikacji do niej - jak to robić i jak nie robić! Będzie sporo prezentacji, ale nieco krótszych niż zazwyczaj.

Program:
🔵 Dagmara Kozłowska, Communication Team Leader w estru
Temat: Rozczeniowe i leniwe dzieci, a może kolorowi i zaangażowani ludzie? Czy takie jest pokolenie Z? Przekonajmy się! Opowiem Ci o zetkach, abyś mógł_mogła tworzyć atrakcyjne kampanie skierowane do tego pokolenia.

Bio Dagmary: zetka, która zdecydowanie obala mit lenistwa. Obecnie pracuje w agencji e-commerce marketingu estru, gdzie prowadzi projekty komunikacyjne, przygotowuje strategie i kampanie dla małych, średnich i dużych marek, takich jak np. Jubiler Schubert, czy Kanaste. Przez ostatnie lata była social media managerką, a do tego wszystkiego stale zajmuje się influencer marketingiem. Prywatnie kocha modę i roślinne jedzenie.

🔵 Natalia Kijko-Łuciuk, Social Media Business Director w They.pl
Temat: Wyobrażenia VS rzeczywistość - zaskakujące fakty na temat Gen Z.

Opis prezentacji: Podczas prezentacji przyjrzymy się, jaki jest wpływ Gen Z na media społecznościowe. Będziemy eksplorować, jak ich unikalne podejście do życia cyfrowego kształtuje przyszłość komunikacji online, opierając się na statystykach oraz benchmarkach. Naszym celem jest nie tylko zrozumienie obecnych trendów, ale także przewidywanie przyszłych zmian.

Natalii o sobie: Od 10 lat zajmuję się budowaniem wizerunku marek w social media. W They.pl od 2015 roku. Na co dzień tworzę i wdrażam strategie social media dla kluczowych klientów agencji.

🔵 Agata Korczak-Malczewska, Integrated Strategy Lead w They.pl i Patrycja Rogacz-Czerpak, Creative Strategy Head w They.pl
Temat: Generacja Z bez generalizacji - najciekawsze wnioski z raportu "Polskie Zetki pytają Polskie Zetki"
Opis prezentacji: Raport o Polskich Zetkach przygotowany przez Polskie Zetki to pierwsza taka publikacja w Polsce. Przedstawimy najciekawsze wnioski z raportu i opowiemy o kulisach jego powstania - usłyszycie parę anegdotek związanych nie tylko z respondentami, ale także Zetkami, z którymi ten raport tworzyłyśmy.

Bio Agaty: Od 13 lat w branży reklamowej. Jako Integrated Strategy Lead odpowiada za tworzenie i synergię strategii komunikacji i mediów w They.pl. Ukończyła Szkołę Marki SAR. Pracuje zarówno dla branż z sektora B2C jak i B2B. Specjalizuje się w reklamie digital, nowych mediach, data driven marketingu. Prowadzi szkolenia i warsztaty m.in. z zakresu strategii, zachowań konsumenckich czy reklamy internetowej.

Bio Patrycji: Z reklamą związana od 10 lat. W They.pl odpowiada za opracowywanie strategii i koncepcji kreatywnych oraz kompleksowy nadzór nad projektami kreatywnymi pod kątem ich jakości i efektywności. Dwukrotnie nagrodzona w konkursie Young Creatives Cannes, laureatka Young Creatives Eurobest, Effie.

🔵 Maciej Bogusz, B2B Marketer w Tikrow
Temat: Zetka Zetce nierówna - o czym zapominamy mówiąc do i o Pokoleniu Z.
O prezentacji: O Zetkach czytamy alarmujące nagłówki, zatrudniamy je w swoich firmach i coraz częściej im sprzedajemy - ale co tak naprawdę o nich wiemy? Opowiem o tym, co wziąć pod uwagę kierując komunikację do Pokolenia Z i dlaczego raporty nie mówią całej prawdy.

Bio Macieja: Marketer w ciele handlowca (albo na odwrót), od 4 lat blisko pracuje z działami HR MŚP oraz dużych firm. Zafascynowany tworzeniem strategii i brand awareness. Zetka z domieszką Millenialsa.

🔵 Mikołaj Nowak i Jakub Korzuśnik z analogisklep.pl
Temat: Jak zbudować rentowny biznes w internecie, kierowany do gen Z?

Opis: Media społecznościowe są potęgą, a przy ich wykorzystaniu i osadzeniu w strategii, są w stanie przynieść gigantyczny przychód. Opowiemy o tym jak monetyzujemy społeczność pokolenia gen Z w analogisklep.pl, dlaczego warto osadzić sociale w strategii biznesowej, a przy tym wszystkim dobrze się bawić.

Bio Jakuba: praktyk, który swoje doświadczenie ze sprzedaży używanej odzieży, przekuł na branże foto/wideo. Od 7 lat sprzedaje przez media społecznościowe, a od blisko 4 lat prowadzi analogisklep.pl z misją szerzenia pasji do foto&wideo wśród młodego pokolenia.

Bio Mikołaja: swoją przygodę z marketingiem zaczął w wieku 16 lat, kiedy firma, w której był marketingowym wolontariuszem, złożyła mu ofertę pracy. Ponad 3 lata temu, zajawiony misją Kuby postanowił zaoferować mu koleżeńskie wsparcie wykorzystując swoje doświadczenie. Obecnie wspólnik w analogisklep.pl odpowiadający za growth oraz technologię.

🔵 Sandra Kruczkowska, strateżka w WebTalk
Temat: Nostalgia u pokolenia Z - skąd się bierze i jak wykorzystać ten trend w komunikacji.

Opis: Opowiem o tym, dlaczego Generacja Z tak silnie odczuwa nostalgię do lat ’90 i ’00. Pokażę w jaki sposób przekuwa się to na otaczający nas świat i przede wszystkim - jak można wykorzystać ten trend w komunikacji marki.

Bio Sandry: strateżka komunikacji w agencji digitalowej WebTalk. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Logistyka w mediach. Od 5 lat zajmująca się marketingiem, aktualnie ponad 2 rok budująca krótko- i długofalowe strategie, obejmujące zarówno codzienną komunikację w social mediach, jak i kampanie marketingowe. Reprezentantka Zetek, prywatnie i zawodowo zafascynowana charakterystyką swojej generacji.
Być może to nie wszystko, niebawem damy znać!
-----

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na te spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.
Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".

Organizator: Michał Sławiński

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Północ lub w kategoriach: spotkanie wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
🤍 Adoptuj flaminga! ❤️