Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

130. Czwartek Social Media w Warszawie - Influencer Marketing Edition

130. Czwartek Social Media w Warszawie - Influencer Marketing Edition
📅 Data: czwartek, 19 września 2024

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:30

📌 Miejsce: Warszawa - Praga-Północ, Centrum Zarządzania Światem, ul. Stefana Okrzei 26 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama
⚡Czwartkowicze!⚡

Zapraszamy na pierwsze wydarzenie w Warszawie po wakacjach, w całości poświęcone tematyce Influencer Marketingu. Wracamy do Centrum Zarządzania Światem, start o 18:30, nie pomylcie się!

Program:

🔵 1. Mateusz Kral, CEO & Founder Connect Agency Sp. z o.o. oraz Fit Connect Sp. z o.o.
Temat: Czy influencer może być narzędziem a nie całą kampanią?

Prezentacja pokaże działanie influencer marketingu na przestrzeni lat, zmiany jakie aktualnie się dzieją oraz jak można wykorzystać ten dział w kampanii 360. Omówię analizę działań, jakie dane powinny nas interesować oraz jak je porządkować. Następnie pokaże schemat budowanie strategii i lejka sprzedażowego w kampanii gdzie influencer jest korkiem a nie całem lejkiem, co jest najczęściej popełnianym błędem w firmach w Polsce na przykładach kampanii dla 2 konkurencyjnych marek- ta, która chciała robić tak jak manager chciał vs ta, która wspólnie zemną zaplanowała działania nie tylko na tu i teraz.

Bio Mateusza: Zajmuję się influencer marketingiem od 2018 roku. Zaczynałem od pomocy w tworzeniu treści, przez organizacje działań biznesowych influencerów poprzez obsługę kampanii influencerskich. Od 2 lat zajmuję się obsługą marek i tworzenia dla nich strategii działań influencer marketingu w połączeniu z działaniami digital. Współpracowałem międzyinnymi z markami takimi jak Mercedes-Benz, Szlachetna Paczka, TVN, Cosibella, czy Sonra.

🔵 2. Magdalena Górnicka-Partyka, Ekspertka digital marketingu
Temat: Czego influencerzy mogą nauczyć się od Kamali Harris i Donalda Trumpa?

Amerykańska prezydencka kampania wyborcza obfituje w rozwiązania, które na stałe przechodzą do marketingowego kanonu. Kandydaci wykorzystują mechanizmy, które sprawdzają się także przy budowaniu społeczności influencerów? Poznajcie wschodzącą gwiazdę Tima Walza oraz dowiedzcie się, jak Kamala Harris i Donald Trump tworzą swój wizerunek w mediach społecznościowych!

Bio Magdaleny: Do branży digital trafiłam 15 lat temu dzięki Barackowi Obamie, o którym napisałam trzy prace dyplomowe. Jestem absolwentką dziennikarstwa i stosunków międzynarodowych, na co dzień pracuję w 121PR, gdzie tworzę strategie komunikacji, zarządzam zespołem, szkolę z mediów społecznościowych - i nie tylko. Chętnie występuję publicznie.
Po godzinach tłumaczę zawiłości amerykańskiego systemu wyborczego i zasady kreowania kandydatów na prezydenta w podcaście Stan Wyborczy - Wybory w USA 2024, a także na moim Instagramie @magdagornicka.

🔵 3. Tomasz Kapuściński, Digital Marketing Specialist
Temat: Dlaczego konta marek muszą stać się kontami influencerów?

Kolejne spadki zasięgów organicznych na profilach firmowych udowadniają, iż szersza zmiana w branży, kiedy to Meta stawia indywidualnych twórców ponad wydawców instytucjonalnych, ma właśnie miejsce. Opowiadał o niej nawet CEO Instagrama Adam Mosseri podczas jednego z wywiadów. Jak marki wykorzystują influencerów do budowania firmowych profili oraz jak samemu tworzą profil “firmy influencera” – opowiem o tym na przykładach własnych oraz branżowych.

Bio Tomasza: Specjalista social media i influencer marketingu z ponad 10-cio letnim stażem. Współzałożyciel agencji socialowej Tekstura oraz specjalista/konsultant w agencji Social Media Now. Współpracował z New Holand, PZU, iSpot, Wikimedia, Med&Beauty, Corab oraz kilkoma setkami innych firm.

🔵 4. Maciej Dziedzic, Head of Digital w L’Oreal Polska
Temat: Wskaźniki próżności, które wszyscy kochamy: Jak influencer marketing myli błyskotki z prawdziwym złotem?

Wszyscy uwielbiamy imponujące wskaźniki, ale czy liczba wyświetleń, wskaźnik ukończeń i zaangażowanie faktycznie przekładają się na sukces marki? A może to tylko cyfrowe efekty specjalne, które mają nas oszukać? Ta prezentacja pokaże alternatywne spojrzenia na efektywność influencer marketingu i skłoni do zastanowienia się nad tym, co tak naprawdę się liczy.

Bio Macieja: Niegdyś organizator Czwartków Social Media we Wrocławiu, rozpoczynał od botów na Naszej Klasie, przez hiphopowe wytwórnie aż po bycie Social Media Buyerem w agencjach. Teraz, jako Head of Digital w L’Oreal Polska, jego kariera to dowód na to, że w dynamicznym świecie cyfrowym można dorastać nie tylko w wiedzy, ale i w kilogramach. Zafascynowany mediami społecznościowymi, zanurza się w morze danych i segmentacji. W świecie Generative AI podchodzi do nowości z ciekawością, ale i zdrowym sceptycyzmem - przecież nie każda nowość technologiczna ma w sobie to ’coś’, co ma dobrze nałożony eyeliner.

🔵 5. Marta Paplaczyk, Trener Social Media Freelancerów
Temat: Zarabiaj na wiedzy o social mediach, nie na followersach.

Jak zarabiać 10 tys miesięcznie jako social media freelancer, mając nawet niewielkie konto na IG.
W trakcie mojej prezentacji opowiem o sposobie na monetyzowanie wiedzy o social mediach jako social media manager dla marek osobistych lub innych firm. Dam konkretne 3 podpowiedzi o tym co trzeba wiedzieć, żeby zacząć i jak dojść do zarobków rzędu 10k miesięcznie jako solo social media freelancer.

Bio Marty: Marta Paplaczyk. Trenerka social media freelancerów i doświadczona marketerka. Przez ponad 12 lat zajmowała się marketingiem w branży HoReCa. Pracowała w Nowym Jorku i Londynie, a w 2016 r. założyła własną agencję marketingową dla branży HoReCa. Przez ponad 7 lat współtworzyła największą i najbardziej rozpoznawalną firmę marketingu gastronomicznego w Polsce. Teraz uczy social media freelancerów, jak zarabiać dobre pieniądze na fajne życie jako social media manager oraz dzieli się swoim doświadczeniem, tworząc produkty cyfrowe dla małych lokalnych biznesów. Przez jej program mentoringu biznesowego dla social media freelancerów, Klub Wolnych Ninja, przeszło ponad 200 osób.

🔵 6. Kamil Bolek, Dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy.
Temat: Czego uczą nas influencerzy

Czy od influencerów można się czegoś nauczyć? Według mnie tak – i to całkiem sporo! Stąd kilka ważnych lekcji dotyczących komunikacji w mediach społecznościowych wyciągniętych wprost od influencerów i z ekonomii twórców. Zapraszam 🙂

BIO: Kamil Bolek, ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy. PR-owiec, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc. etc. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTube, ekonomii twórców i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą! 🙂

Wejście za FREE, zapisy poprzez zapisanie się do wydarzenia na Facebooku >> link lub na LinkedIn.
------

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.
Pieski są mile widziane!

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".

Organizator: Michał Sławiński
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧