⚡Czwartkowicze!⚡
Zapraszamy na spotkanie poświęcone Tiktokowi.
🎙️1. Nikoletta Mańkowska, CEO ViralTalk
Temat: Narzędzia AI na TikToku – nowe możliwości tworzenia video dla marketerów.
Obecnie sztuczna inteligencja otwiera przed marketerami zupełnie nowe możliwości tworzenia video na TikToku, przyspieszając procesy i podnosząc efektywność kampanii. Dzięki narzędziom AI, nie tylko można automatyzować zadania związane z montażem i edycją filmów, ale także personalizować treści pod konkretne grupy docelowe, optymalizując tym samym ich wyniki. Podczas prezentacji pokażę, jak zintegrować AI w procesie tworzenia kampanii wideo na TikToku i czy taki content może realnie konkurować z treściami tworzonymi tradycyjnie. Dowiesz się, jak wykorzystać te technologie, by nie tylko zaoszczędzić czas, ale również zwiększyć zaangażowanie i efektywność marketingową.
Bio: Od 10 lat wspiera marki w budowaniu autentycznej obecności w mediach społecznościowych. Jako CEO ViralTalk, koncentruje się na skutecznej reklamie na TikToku, wykorzystując nowoczesne narzędzia AI do optymalizacji kampanii. Obecnie wraz z zespołem tworzy ViralTalk App – system do optymalizacji kampanii reklamowych na TikToku z wykorzystaniem AI, na który pozyskała ponad 1 mln zł zewnętrznego kapitału. Jako prelegentka na kluczowych wydarzeniach branżowych, pokazuje, jak skutecznie wykorzystać TikToka, by wznieść marketing na wyższy poziom.
🎙️2. Alvaro Soares, Team Leader TikTok LIVE w Tears of Joy
Temat: Od tremy do pewności - sekrety udanych transmisji live.
Nagrywanie live’ów to duże wyzwanie. Zero montażu czy edycji, tylko Ty i niedookreślona liczba osób, które Cię oglądają. Dzięki tej prelekcji dowiesz się, jak skutecznie radzić sobie z wyzwaniami transmisji na żywo. Poznasz praktyczne wskazówki, jak uniknąć typowych błędów, radzić sobie z tremą oraz jakie strategie stosować, aby prowadzić angażujące i płynne transmisje. To wszystko na luzie, bez sztywnych reguł, ale za to z konkretnymi strategiami, które pomogą robić lepsze live’y i czerpać z tego frajdę!
Bio Alvaro: Alvaro Soares, Team Leader TikTok LIVE w Tears of Joy, twórca internetowy od 5 lat, z doświadczeniem jako influencer oraz manager w agencji SoMe. W swojej pracy pomaga twórcom w budowaniu zaangażowanej społeczności, tworzeniu lepszych treści oraz w ich rozwoju.
🎙️3. Patrycja Szkarłat, ekspertka od luksusowych podróży
Temat: Czy luksus ma rację bycia na TikToku? Marki premium w świecie krótkich video.
TikTok to szybki, kreatywny świat, ale czy może też być platformą dla marek premium? Przeanalizujemy strategie i przykłady, które pokazują, jak budować markę premium w świecie, gdzie liczą się sekundy.
Bio Patrycji: ekspertka od podróży luksusowych, która na co dzień pracuje z najbardziej wymagającymi klientami. Pasjonatka podróży, która odwiedziła ponad 55 krajów i przez pół roku łączyła życie w podróży dookoła świata z pracę zdalną i z rozwojem własnych przedsięwzięć. Poza projektowaniem unikalnych, ekskluzywnych wyjazdów, tworzy ebooki i szkolenia online. Patrycja pokazuje, że nawet w social mediach takich jak TikTok da się skutecznie docierać do klientów z segmentu premium.
🎙️4. Michał Bartnicki, Social Media Creator & Coordinator w FIFA
Temat: Hakowanie krótkiej formy wideo - o drobnych rzeczach, które mają znaczenie.
Od zasady first frame do value at the end – w krótkich filmach na social mediach nawet najmniejsze potknięcie może sprawić, że widz przewinie dalej. A przecież nikt z nas nie chce tracić odbiorców. Na konkretnych przykładach porozmawiamy o kilku trikach, które możecie zastosować na TikToku, aby wydłużyć średni czas oglądania waszych materiałów.
Bio Michała: Ekspert social media, certyfikowany strateg. Ma ponad dziesięć lat doświadczenia w social mediach, budowaniu strategii i marketingu. Pracował w Pogoni Szczecin, Polskim Związku Piłki Nożnej i Amp Futbol Polska. Obecnie social media coordinator i creator w FIFA.
🎙️5. Dawid Kaźmierczak, Founder & CCO w Polot
Temat: Jak robimy na wshcodzie – czyli best practise na tiktok CEE.
Będzie to przegląd najlepszych prac na Tiktoka w Europie centralnej.
Bio Dawida: Założyciel i CCO kreatywnej Agencji Polot, która prowadzi od 2022 roku. Zdobywca ponad 40 nagród i nominacji na takich konkursach jak KTR, EFFIE, Cannes Lions, Golden Drum. Ponad 12 lat doświadczenia w branży reklamowej. Ex Digital Director w McCANN & Ex Social Media &PR director 180heartbeats JVM. Zdobywał swoje doświadczenie pracując między innymi dla: Google, Mastercard, Coca-Cola, Burger King, KFC, Zalando, GLO, Kaktus.
Wejście za FREE, zapisy poprzez zapisanie się do wydarzenia na Facebooku >>
link lub na LinkedIn (dołączenie do niego).
Radzimy przyjść chwilę przed startem, liczba miejsc na sali ograniczona!
-----
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media i marketingowej. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).
Kto przychodzi na te spotkania?
Pracownicy agencji reklamowych, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Wstęp jest darmowy.
Pieski są mile widziane!
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Północ lub w kategoriach:
spotkanie
wykład