Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Jak angażować społeczność na Instagramie? Buduj markę świadomie - networking
Business Mixer - wydarzenie networkingowe w ramach Programu Rozwoju Przedsiębiorczości
Jak angażować społeczność na Instagramie? Buduj markę świadomie. Olimpia Jenczek
Osobowość, obrazek, wartość – to trzy ważne elementy stories i rolek. Jeśli chcemy, by ludzie chętnie je oglądali i angażowali się w nie, warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ich tworzenia począwszy od planowania, przez samą realizację, po regularne zamieszczanie. Wszystko po to, by cały czas podtrzymywać relacje z odbiorcami/odbiorczyniami.
Dla kogo:
👉 Zapraszamy osoby w wieku do 35 lat, prowadzące własne firmy nie dłużej niż 5 lat, a także osoby, które mają pomysł na biznes i są gotowe z nim wystartować.