Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Chcesz tworzyć viralowe treści na TikToku? Dowiedz się, jak to zrobić podczas 34. edycji ŚRODY! Już 19 marca w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie czeka na Ciebie ogromna dawka wiedzy o trendach, streamingu i skutecznym budowaniu społeczności. Start o 17:30!
ŚRODA to cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych, które łączy praktyczną wiedzę i networking. Tym razem skupimy się na TikToku – dynamicznie rozwijającej się platformie, na której można zdobyć ogromne zasięgi.
Na scenie wystąpi Weronika Walasiewicz, twórczyni internetowa i specjalistka od trendów na TikToku, która pokaże, jak skutecznie budować społeczność i tworzyć angażujące treści. Alvaro Soares z Tears of Joy, ekspert od kampanii influencerskich, opowie o tym, jak marki i twórcy mogą skutecznie współpracować na TikToku. Organizatorzy szykują również kolejne wystąpienia, a ponadto w przerwach networking z uczestnikami i prelegentami.
Organizatorem wydarzenia jest Łukasz Kępiński i agencja Tears of Joy, znana z kreatywnych i efektywnych kampanii influencerskich, nagradzanych m.in. w Cannes Lions, Effie, KTR i IAB Mixx. Zespół TOJ posiada szerokie doświadczenie w działaniach digitalowych i social media, prowadząc kampanie dla takich marek jak Durex, Lotto, LEGO, Nestlé, Monini, a także obsługując profile social media Semilac, Hebe i Riot Games.
Nie przegap okazji, aby zdobyć wiedzę i poznać ludzi z branży! Twórz content, który angażuje i zdobywaj miliony wyświetleń! Do zobaczenia na ŚRODZIE! 💚