Masz świra na punkcie employer brandingu? Spotkaj się z nami 25 marca r. o 18:00 w Południk Zero podczas EBMASTERS Warszawa #23!
Temat przewodni wydarzenia: Jak tworzyć kulturę doceniania?
PAMIĘTAJCIE O REJESTRACJI ZA POŚREDNICTWEM EVENEA >>
link
JAKI JEST PLAN POPOŁUDNIA:
18:00 - Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca.
18:15 - Oficjalny start i 3 prezentacje:
1. Teresa Bęben, Employer Branding Senior Specialist, Allegro
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)
2. Anna Macnar, CEO HRM Institute
Temat: Jak docenianie i konstruktywny feedback buduje lepsze miejsce pracy?
W dobie rosnących oczekiwań pracowników i walki o talenty, docenianie przestaje być „luksusem” – staje się (a na pewno powinno stać się) obowiązkiem każdego lidera. To nie „miły dodatek”, lecz strategiczny imperatyw, który buduje lojalność, wzmacnia atmosferę firmy i przekłada się na długofalowy sukces organizacji. Kultury doceniania nie da się ignorować – to kluczowy element DNA firmy, w który angażować się musi każdy, kto odpowiada za rozwój ludzi i zespołów.
(25 min + dyskusja)
3. Tomasz Polewczyński, Employer Reputation & Engagement Lead, McDonald’s
Temat: Docenianie nie tylko od święta - budowanie kultury doceniania w McDonald’s
Zastanawiasz się, jak w McDonald’s Polska dbamy o wyjątkowe doświadczenia pracowników? Dzień Doceniania – Appreciation Day – to dla nas ważna inicjatywa, ale wierzymy, że prawdziwa kultura doceniania powinna być obecna każdego dnia. Na EBMASTERS opowiem, jak przekuwamy jednodniową celebrację w codzienne działania, które wzmacniają zaangażowanie zespołu i budują atmosferę wzajemnego uznania.
(25 min + dyskusja)
Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. Koniecznie zarezerwujcie sobie także "trochę" czasu na rozmowy po evencie.
Kilka słów o prelegentach:
+Teresa Bęben, Employer Branding Senior Specialist, Allegro
Pracuję w Allegro, gdzie w roli seniorki zajmuję się employer brandingiem. EB-owe podwórko znam zarówno z perspektywy agencyjnej, jak i korporacyjnej. Można powiedzieć, że zawodowo tworzę strategie, dbam o spójność komunikacji, angażuję pracowników, łączę marketing z rekrutacją i analizuję, co naprawdę działa.
Pracowałam z różnymi branżami, ale od kilku lat najwięcej uwagi poświęcam obszarowi technologii. Skończyłam Szkołę Strategii Marki SAR i mam certyfikat DIMAQ Professional. Jednak to nie papiery definiują moją pracę, tylko ciekawość i zaangażowanie bez których nie zabieram się do działania. 🩷
Lubię komunikację, która trafia w potrzeby odbiorcy. Dużo czytam - o ludziach, biznesach, marketingu i kosmosie. Pamiętam też o „prawie psucia udanych podejść”, bo nawet najlepszym realizacjom warto czasem powiedzieć "sprawdzam".
+Anna Macnar, CEO HRM Institute
Doświadczona ekspertka i strateżka employer brandingu, pasjonatka kultury organizacyjnej, zarządzania talentami oraz synergii marek. Konsultantka, trenerka i wykładowczyni, wspierająca organizacje w budowaniu silnego wizerunku pracodawcy. Autorka książek Employer branding bez tajemnic, EVP bez tajemnic oraz licznych publikacji dotyczących employer brandingu, kultury organizacyjnej, storytellingu w EB i zarządzania pokoleniami na rynku pracy. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z zakresu wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu. Twórczyni konferencji EB Summit oraz prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards, wyróżniającego najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. Inicjatorka badania i konferencji SIŁA DOCENIANIA, poświęconych roli doceniania i feedbacku w miejscu pracy. Od lat prowadzi zajęcia akademickie na AGH w Krakowie i SGH w Warszawie oraz gościnne wykłady na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Politechnice Krakowskiej i Wyższej Szkole Ekonomicznej w Białymstoku.
+Tomasz Polewczyński, Employer Reputation & Engagement Lead, McDonald’s
Pasjonat employer brandingu z ponad 14-letnim doświadczeniem. Współtworzył strategie, które przyciągają i angażują najlepsze talenty na rynku. Współautor wielu nagradzanych kampanii w największych polskich i międzynarodowych konkursach HR, PR i marketingowych. Aktualnie kieruje obszarem Employer Reputation & Engagement w McDonald’s. Jego wcześniejsze doświadczenia obejmują pracę w Grupie PZU oraz agencji MJCC, gdzie zdobywał cenne umiejętności w zakresie budowania marki pracodawcy. Jest absolwentem (a obecnie wykładowcą) studiów podyplomowych Marketing Internetowy na AGH oraz Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Spotkanie jest BEZPŁATNE, acz merytoryczne 😉
Do zobaczenia online oraz w naszej grupie na Facebooku!
ZAPISY >>
linkTo wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach:
wykład