⚡Czwartkowicze!⚡
Zapraszamy na kwietniowe spotkanie w Warszawie! Tym razem klasyczny Czwartek w klasycznym stylu, z różnymi tematami.
Kto wystąpi i o czym będzie?
1. Kamil Walecki, strateg w agencji Czteryczwarte
Temat: Social media miały Ci służyć, a nie robić z Ciebie produkt. Jak wycisnąć z nich jak najwięcej, oddając jak najmniej?
Social media miały nas zbliżać, a zaczęły kraść nasz czas. Algorytmy miały podpowiadać ciekawe treści, a zaczęły dyktować co myślimy i co czujemy.
Uważam, że należy nam się przywrócenie kontroli. Podzielę się wiedzą i doświadczeniem na temat samodzielnego i świadomego korzystania z social mediów – dzięki któremu to one służą nam, a nie my im.
Przedstawię:
- jak w ogóle doszliśmy do tego momentu w rozwoju social mediów,
- jakie prawa psychologiczne stosuje się wbrew nam,
- co robić, by korzystać z social mediów na własnych warunkach – metody, które przetestowałem i które się sprawdziły.
Nie powiem Ci, żebyś rzucił(a) social media – ale pokażę, jak przestać grać według narzuconych zasad. Social media są dla nas, a nie my dla nich.
Bio Kamila: Autor strategii (brandingowych, komunikacyjnych, e-commerce) dla polskich i zagranicznych marek. Projekty m. in. dla mBank, PKO Bank Polski, PZU, Peugeot, Oreo, 7Days, Shell, Starbucks, Bacardi. Ponad 10 lat doświadczenia - pracował m. in. w BBDO, Publicis, DDB. Absolwent Oxford Brookes University i Uniwersytetu Łódzkiego.
Prywatnie, entuzjasta historii, motoryzacji, zdobywania wiedzy, wolności. I wolności, jaką daje zdobywanie wiedzy.
2. Tomasz Tyszkiewicz, Head of Consumer & Market Insight
Temat: AI’owa rewolucja w badaniach contentu.
Bio Tomka: Za 17 miesięcy będzie 20 lat jak robię w badaniach konsumenckich, isightach i strategiach. 10 lat w agencji, 7 lat w retailu, a teraz 2 rok w beauty.
Zaliczyłem amerykańskie korpo, Januszexa i francuskie korpo. Dzięki temu co raz mniej rzeczy mnie zawodowo zaskakuje i co raz bardziej ufam sobie. Może dlatego udało mi się od zera stworzyć i wdrożyć narzędzie do testowania contentu w oparciu o syntetycznych konsumentów zbudowanych na LLM.
3. Mateusz Kral, Connect Agency
Temat:Influencer Marketing+
Prezentacja będzie opisywać działania influencer marketingu na przestrzeni lat i opisywać kluczowe punkty zarządzania tymi działaniami w zależności od potrzeby mierząc się z mitami, które krążą na temat influencer marketingu.
Bio Mateusza: Zajmuje się influencer marketingiem od 2018 roku. Od 2 lat jestem zaangażowany w obsługę marek i tworzenie dla nich strategii działań influencer marketingu w połączeniu z działaniami digital. Koordynuje budowę strategii działań influencerskich w 17 krajach dla marki Vasco Electronics.
4. dr. Bartłomiej Machnik, Ekspert współpracujący z kadrą zarządzającą w obszarze budowania marki osobistej (koncepcja boss brandingu) i public relations
Temat: Marka osobista jak serial Netflixa – Jak sprawić, by klienci czekali na Twój kolejny post?
Bio Bartłomieja: Doktor nauk społecznych (specjalność marketing oraz media społecznościowe), doradca wizerunkowy kadry zarządzającej w obszarze boss brandingu, ekspert ds. public relations, wykładowca akademicki i badacz, prowadzący „Twój Branding” w TV Biznes24 oraz komentator w środkach masowego przekazu. Wspiera kadrę menadżerską w obszarach: ustalania strategii marki osobistej, kreowania wizerunku za pośrednictwem serwisu LinkedIn, nawiązywania relacji biznesowych, współpracy z mediami masowymi (
link.
5. Mikołaj Chałas, prawnik
Temat: AI - prawo, reklamy i prawa autorskie.
Bio Mikołaja: posiada ponad 13-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym, specjalizując się w prawie gospodarczym, w tym w sprawach korporacyjnych, umowach i transakcjach. Uczestniczył w jednych z największych pozwów zbiorowych w Polsce, zdobywając cenne doświadczenie w postępowaniach sądowych. Jest również cenionym ekspertem w zakresie prawa konkurencji oraz doradcą dla branży social media marketingu, wspierając agencje reklamowe, domy mediowe oraz influencerów w zgodnym z regulacjami prowadzeniu działań promocyjnych.
Jako autor licznych publikacji oraz prelegent na konferencjach branżowych, dzieli się swoją wiedzą i pomaga firmom, zarówno w kwestii rozpoczęcia działalności i jej skalowania w ramach umów inwestycyjnych oraz zawieraniu wszelkich transakcji, oferując kompleksowe wsparcie w rejestracji spółek, negocjowaniu umów między wspólnikami oraz późniejszych umów inwestycyjnych. Wskazuje, jak skutecznie zabezpieczyć interesy firmy, podwyższyć udziały oraz unikać ryzyk związanych z marketingiem, aby nie narazić się na sankcje ze strony UOKiK.
Zapisy: poprzez dołączenie do tego wydarzenia >>
link
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media i marketingowej. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji reklamowych, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Wstęp jest darmowy. A pieski są mile widziane!
Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".
Organizator: Michał Sławiński
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga-Północ lub w kategoriach:
spotkanie
wykład