Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Uprzejmość i życzliwość na co dzień - polepszanie jakości kontaktów z innymi ludźmi - prelekcja
"Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem" - John D. Rockefeller
Zapraszam Państwa na prelekcję dotyczącą tematu prozaicznego aczkolwiek bardzo ciekawego, często jednak niedocenianego i użytecznego.
Powiem o tym jak jakość kontaktu z innymi ludźmi może się przełożyć na Państwa sukces, radość i zadowolenie w różnych dziedzinach życia - w pracy, rozwoju osobistym, relacjach międzyludzkich, w codzienności.
Powiem jak czerpać radość z codziennych - niby nieznaczących i niejako powierzchownych kontaktów z innymi ludźmi. Stosunkowo niewielkim nakładem pracy, poprzez czynienie rzeczy prostych i oczywistych (choć może nie na pierwszy rzut oka) możemy stać się w życiu znacznie bardziej skuteczni i szczęśliwsi i pokażę Państwu jak to zrobić.
Tematy jakie poruszę na prelekcji to m.in:
- plusy oraz minusy bycia uprzejmym i życzliwym
- w jakich okolicznościach i w jaki sposób mozemy ludziom to okazywać
- konsekwencje pozbawionego życzliwości traktowania ludzi (poruszę takie tematy jak złośliwość, nienawiść, powierzchowność i generalizacja)
- podam pomysly na życzliwe gesty, które można używać na co dzień
- powiem jak skutecznie rozmawiac i czerpac radość z rozmowy
- powiem w jaki sposób odzywać się życzliwie i uprzejmie do ludzi w publicznych miejscach, jak się na to odważyć oraz dlaczego warto to robić
- opowiem o bezwarunkowej miłości do ludzi
- wspomnę o pro-ludzkim działaniu, które może zaistnieć w naszym miejscu pracy i dlaczego jest to wartościowy i użyteczny temat (poruszę takie zagadnienia jak empatia w biznesie, klientocentryzm, CX, UCD i UX, opowiem o firmach, które dzięki takiemu podejściu odniosły sukces)
- przytoczę ciekawe, metaforyczne historie o życzliwości
- opowiem o tym jak miłość do ludzi przyczyniła się do mojego sukcesu i innych ludzi
Prelekcja będzie miała formę pogadanki, dyskusji. Będę Państwa zachęcał do rozmowy ze mną oraz z innymi uczestnikami. Temat jest bardzo ciekawy i zachęcający do konwersacji aczkolwiek nie jest ona wymagana. Można tylko siedzieć i słuchać ;).
Czas i miejsce
Środa, 21 maja, godz 18:30
Klub Boho22 na ul. Żurawia 22 (Śródmieście)
O prelegencie
Nazywam się Janusz Koch. Mam 40 lat, w Warszawie zajmuję się prowadzeniem różnotematycznych szkoleń i prelekcji (dla osób prywatnych, organizacji i firm), konsultacjami oraz life coachingiem. Pasjonuję się rozwojem osobistym, psychologią pozytywną i psychologią sukcesu. Do moich zainteresowań należy także sprzedaż (głównie telemarketing, cold calling) oraz zagadnienia CX i klientocentryzm.