Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Co warto wiedzieć o zarządzaniu ludźmi? Zostań skutecznym liderem
Uniwersytet daje nam wiedzę i uczy, jak szukać i korzystać z informacji, ale specjalistą możemy stać się tylko dzięki zdobywaniu doświadczenia. Nie bez powodu na uczelni wykładają również osoby, które nie posiadają tytułów naukowych, lecz mają ogromne doświadczenie w swojej branży. Na rynku pracy właśnie doświadczenie jest niezwykle ważne.
Jakich umiejętności potrzebujesz, by być świetnym menedżerem? Jaka jest specyfika pracy menedżerów w Polsce? Jak budować odporność na pułapki w relacjach z ludźmi? Z jakimi wyzwaniami w pracy na stanowisku menedżera trzeba się mierzyć?
Marta Pawlikowska-Olszta przedstawia sprawdzone w polskich realiach sposoby zarządzania ludźmi oraz dzieli się doświadczeniem w pracy z menedżerami, którzy codziennie sprawdzają swoje umiejętności i doświadczenie w sytuacjach typowych i niezwyczajnych. Przedstawia najczęstsze wątpliwości i pytania nurtujące specjalistów, zarówno tych, którzy zarządzają zespołem od lat, jak i tych, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki. Odpowiada na pytania nurtujące menedżerów i jako psycholog pracy rozwiewa wiele wątpliwości.
Zapraszamy osoby, którzy planują karierę menedżera, chcą podzielić się swoimi sukcesami w zarządzaniu, stanęły przed ważnym wyzwaniem menedżerskim lub zastanawiają się nad wyborem swojej przyszłej ścieżki zawodowej.
Wstęp wolny
To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Praga Południe lub w kategoriach:
wykład
reklama
Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie