Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
reklama
reklama
Grupa Wsparcia dla Nauczycieli – Siła Wspólnoty, Moc Odporności
Praca nauczyciela to ogromne wyzwanie – codzienny kontakt z młodymi ludźmi, odpowiedzialność, presja i często poczucie samotności w trudnych sytuacjach. Dlatego stworzyliśmy bezpieczną przestrzeń, w której nauczyciele mogą się spotkać, podzielić doświadczeniem, otrzymać wsparcie i odkrywać swoje własne zasoby.
Nasze spotkania to wspierające rozmowy, budowanie wspólnoty i wzmacnianie rezyliencji, czyli odporności psychicznej i umiejętności radzenia sobie w wymagających momentach. To nie terapia indywidualna, ale przestrzeń, gdzie każdy nauczyciel znajdzie dobre słowo, zrozumienie i życzliwość.
Jak wyglądają spotkania?
Czas trwania: 90 minut
Forma: Online
Częstotliwość: dwa razy w miesiącu
Udział: spotkania są darmowe, jednak prosimy Cię o wsparcie naszej fundacji, tak abyśmy mogli pomagać większej liczbie nauczycieli
Dla kogo?
Dla nauczycieli na każdym etapie kariery, którzy:
czują, że potrzebują wsparcia,
mierzą się z trudnymi sytuacjami w szkole
chcą dzielić się swoimi doświadczeniami,
pragną wzmacniać swoją odporność psychiczną,
szukają wspólnoty i wzajemnego zrozumienia.
Prowadzą:
Grupę prowadzą Gaja i Kay:
Kay Czepli-George – Doświadczona nauczycielka, psycholog i terapeutka, założycielka Fundacji Kiedy Cichnie Dzwonek. Pracowała w wielu placówkach edukacyjnych – jako nauczycielka, mentorka i wicedyrektorka w międzynarodowym liceum – dzięki czemu dobrze rozumie zarówno blaski, jak i cienie pracy w szkole. Wspiera nauczycieli w odzyskiwaniu siły, sensu i równowagi w codziennych wyzwaniach zawodowych.
Oraz
Gaja Niemkiewicz – edukatorka z wieloletnim stażem w placówkach miedzynarodowych, arteterapeutka, trenerka, współprowadząca fundacyjny Book Club oraz członkini zarządu Fundacji Kiedy Cichnie Dzwonek. W swojej pracy łączy doświadczenie edukacyjne i twórcze podejście, pomagając uczestnikom odkrywać własne zasoby i budować wspierającą wspólnotę.