Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Transmedia storytelling jako narzędzie promocji

📅 Data: środa, 30 marca 2016

⌚ Godzina rozpoczęcia: 20:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Uniwersytet Warszawski (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Czym jest opowieść transmedialna? Jaki wpływ mają na nią media? Co mają wspólnego z tym „Sherlock Holmes” i „The Walking Dead”? Na te pytanie odpowiedź zna zaproszony przez nas gość.

Opowieść transmedialną po raz pierwszy zdefiniował Henry Jenkins jako wielowątkową i zróżnicowaną historię, która odsłaniana jest na różnych platformach medialnych, przy czym każde medium ma swój oddzielny wkład w tworzenie i rozwijanie fikcyjnego świata.

Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Warszawskiego ma przyjemność zaprosić na kolejne spotkanie w ramach projektu „Warsztaty Dziennikarskie”.
Spotkanie poprowadzi dr Anna Jupowicz - Ginalska, która jest autorką wielu artykułów oraz pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego, poświęconego marketingowi medialnemu. Na UW prowadziła zajęcia z Komunikowania masowego, Laboratorium PR, a obecnie – przedmiot Marketing medialny. Pracowała m.in. w agencjach PR, korporacjach medialnych.

Wydarzenie odbędzie się 30 marca o godz. 20:00 w auli A Auditorium Maximum Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28).

Wstęp wolny, serdecznie zapraszamy!

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: wykład
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧