Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Konferencja "Muzyka a Biznes"

Konferencja "Muzyka a Biznes"
📅 Data rozpoczęcia: sobota, 23 kwietnia 2016

⌚ Godzina rozpoczęcia: 14:00

📅 Data zakończenia: niedziela, 24 kwietnia 2016

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, Pardon, To Tu, Plac Grzybowski 12/16 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


Konferencja "Muzyka a Biznes" rusza po raz dziesiąty! Zapraszamy 23 i 24 kwietnia do klubu Pardon, To Tu.

Muzyka a Biznes to wydarzenie skupiające najważniejszych przedstawicieli show biznesu, czołowych muzyków, dziennikarzy muzycznych oraz rzesze słuchaczy. Cykl spotkań, które w tym roku odbędą się po raz dziesiąty, obejmuje szerokie spektrum zagadnień dotyczących rynku muzycznego. Uczestnicy otrzymują unikatową szansę poszerzenia swojej wiedzy, dotyczącej organizacji imprez muzycznych i poznania reguł przemysłu fonograficznego. Słuchacze uczestniczą też, wspólnie z gośćmi, w żywiołowych dyskusjach związanych z muzyką i zjawiskami jej towarzyszącymi.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny.

Program Konferencji 2016:

SOBOTA, 23 KWIETNIA

14:00 – 15:30 Czy teksty ciągle mają znaczenie? O trudnej pracy tekściarza
Czasy tradycyjnych singer-songwriterów mamy dawno za sobą. Teraz, żeby stworzyć megahit wystarczy skoczny bit, oryginalna linia melodyczna i ciekawy wokal. Tekst schodzi na drugi plan. Ale czy na pewno? Na tym panelu uzyskacie odpowiedź na to pytanie, dodatkowo dowiecie się jak wygląda praca autora tekstów w praktyce.

15:45 – 17:15 Jak zarobić na muzyce? Wpływ użyczania piosenek do reklamy na wizerunek artysty
Muzyka jest obecna również w miejscach i sytuacjach, w których nie zastanawiamy się nad jej odbiorem – np. w kinie czy w reklamach. W trakcie panelu przedstawione zostaną wyniki badania nad wpływem użyczania piosenek do reklamy na wizerunek artysty (Copeland, C., Czerniawska, E., & Marchlewska, M.). Poszukamy odpowiedzi na pytania: czy artyście opłaca się udzielać swoich piosenek do reklam? Jak ważny dla artysty jest image? Porozmawiamy również o praktycznej stronie: co zrobić by nasz utwór trafił do reklamy?

17:30 – 19:00 Hip-Hopowy e-biznes
Polski hip hop już dawno wyszedł z podwórek i jako gatunek muzyczny stale zyskuje na popularności w mediach społecznościowych. Sprzedaż rap płyt bije kolejne rekordy, co na pewno w dużej mierze jest zasługą internetu. Jak wygląda hip-hopowy e-biznes? Jak raperzy tworzą swoją własną markę? Czego inni artyści mogą nauczyć się od hip-hopowców? Na te oraz inne pytania postaramy się odpowiedzieć w trakcie panelu dyskusyjnego.

NIEDZIELA, 24 KWIETNIA

14:00 – 15:30 Crowdfunding jako metoda finansowania projektów w branży muzycznej
Wraz ze zmieniającymi się realiami w branży muzycznej pojawiły się nowe metody wspomagania nowych pomysłów. Jedną z najświeższych, a zarazem budzącą sporo nadziei jest crowdfunding, czyli finansowanie przez społeczność zainteresowaną finalizacją projektu. Na panelu porozmawiamy o tym jak crowdfunding sprawdza się w praktyce oraz jaka jest jego przyszłość.

15:45 – 17:15 Polska muzyka elektroniczna – czy stanie się naszym towarem eksportowym?
Rudnik, Biliński, Komendarek. To oni jako pierwsi kilkadziesiąt lat temu nieśmiało poruszyli machinę pod tytułem „Polska muzyka elektroniczna”. Dziś ta machina ma się świetnie – idzie rozpędzona jak burza i wcale nie planuje się zatrzymać. Świadczą o tym między innymi bardzo dobre wyniki sprzedaży płyt oraz fakt, że polscy producenci coraz częściej obecni są na największych festiwalach muzycznych w Polsce i na świecie. Co wpływa na coraz większą popularność polskiej elektroniki? Jak zmieniał się klimat dla rozwoju tego gatunku muzycznego? Jaka przyszłość czeka twórców tej muzyki?

17:30 – 19:00 Rola dyrektora artystycznego w organizacji festiwalu muzycznego
Co roku tysiące amatorów muzyki z zapartym tchem wyczekują ogłoszeń zespołów, które pojawią się na kolejnych edycjach ich ulubionych festiwali muzycznych. Ostateczny program wydarzenia często bywa kluczowym czynnikiem zachęcającym potencjalnych uczestników do wzięcia udziału właśnie w danej imprezie. Ale czy aby na pewno? Kto jest odpowiedzialny za to czego będziemy słuchali na największych wydarzeniach muzycznych w kraju? Czy jest to jedna, a może zespół osób? Jak tworzy się line-up festiwalu muzycznego i co bierze się pod uwagę aby zaspokoić gusta każdego uczestnika?

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: spotkanie wykład inne
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
📧 Zapisz się na newsletter 📧