Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym:
- ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo,
- najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)

reklama
reklama

Jacek Szlak w księgarni Matras zdradza tajemnice marketingu

Jacek Szlak w księgarni Matras  zdradza tajemnice marketingu
📅 Data: środa, 18 maja 2016

⌚ Godzina rozpoczęcia: 18:00

📌 Miejsce: Warszawa - Śródmieście, księgarnia Matras Nowy Świat 141 (pokaż na mapie)

Szczegółowy opis poniżej ⬇️
reklama


18 maja, w środę, o godzinie 18.00 w księgarni Matras, na ulicy Nowy Świat 41 w Warszawie, odbędzie się spotkanie z Jackiem Szlakiem,
promujące jego książkę „OPOWIEŚCI W MARKETINGU”.

Marketing. Trudno wskazać inną branżę równie mocno wpływającą na nasze życie, co obrosłą mitami i niedomówieniami. Przeciętny człowiek tak naprawdę mało o niej wie. Niektórym marketing jawi się jako tajemna zła siła, zmuszająca ludzi do kupowania niepotrzebnych rzeczy. Dla innych jest tylko nieszkodliwym, ale irytujący wynalazkiem naszych czasów.

Co byśmy nie myśleli, to głównie on a nie jakość czy cena sprawia, że po jeden produkt ustawiają się tłumy wiernych konsumentów, a na drugi mało kto spojrzy. Zarówno konsument, jak i biznesmen powinien więc rozumieć potęgę marketingowej opowieści. A mało kto wie o niej więcej niż nasz najbliższy gość, Jacek Szlak, promujący swoją książkę „OPOWIEŚCI W MARKETINGU”.

Co sprawia, że niektóre marki zamieniają się w legendy? W jaki sposób zwykły motocykl Harley, zapalniczka Zippo czy czarny, gazowany napój zmieniły się w produkty, bez których nie wyobrażamy sobie współczesnego świata? Dlaczego, nie zwracając uwagę na jakość czy cenę, po niektóre towary ustawiają się kolejki a po inne sięga tylko garstka? Przynajmniej część tajemnicy zdradza Jacek Szlak w swojej książce „OPOWIEŚCI W MARKETINGU”. Sekret współczesnego marketingu tkwi w zręcznie ułożonej opowieści. Dzisiaj podstawą każdej marki, która chce podbić serca i dusze konsumentów, jest tworzenie wartości. Ale jak sprawić, by klient raz za razem wybierał naszą markę i chciał się dzielić nią z najbliższymi? Jakich narzędzi użyć, by kupujący pozostał z Twoją marką na dobre i złe? „OPOWIEŚCI W MARKETINGU” to książka, w której znajdziesz dziesiątki pomysłów, inspiracji czy rzeczywistych przykładów efektywnego użycia marketingu narracyjnego. Jacek Szlak wyjaśnia każdy z aspektów kompletnego modelu narracji. Pełny przekaz musi docierać do odbiorcy wieloma kanałami, tworząc mozaikę zachęcającą do określonych zachowań. „OPOWIEŚCI W MARKETINGU” zawierają rozbudowany opis najważniejszych elementów marketingu narracyjnego, takich jak content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy.

Jacek Szlak, z wykształcenia filozof, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, od 1997 roku zajmuje się marketingiem zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Prowadził zajęcia na uczelniach wyższych dotyczące marketingu i filozofii. Ponad dekadę zawiaduje również serwisem branżowym „Marketing przy kawie”, zajmującym się trendami i nowoczesnymi narzędziami współczesnego marketingu.

Księgarnie Matras zapraszają serdecznie wszystkich zainteresowanych tajnikami współczesnego marketingu na spotkanie z Jackiem Szlakiem, 18 maja o godzinie 18.00 do warszawskiej księgarni Matras.

To wydarzenie już minęło.
Sprawdź nadchodzące wydarzenia w dzielnicy Śródmieście lub w kategoriach: spotkanie
reklama

Inne wydarzenia / informacje / polecane miejsca w Warszawie

reklama
☕ Postaw kawę