Korzystasz z Internet Explorera 8 (lub starszego...)! W związku z tym: - ta strona będzie prawdopodobnie wyświetlać się nieprawidłowo, - najwyższy czas na aktualizację lub zmianę przeglądarki! ;)
Największy problem w komunikacji? Nie słuchamy, żeby zrozumieć. Słuchamy, aby odpowiedzieć.
Komunikacja jest naszą kluczową kompetencją bo decyduje o sukcesie zawodowym i satysfakcji w relacjach osobistych.
Z uwagą pochylimy się nad błędami które prowadzą nas do nieporozumień, konfliktów a często są przyczyną płytkich i nietrwałych relacji.
Poszukamy indywidualnych sposobów na budowanie żywych i znaczących relacji - bliższego, otwartego kontaktu z drugim człowiekiem. POROZUMIENIA W KTÓRYM WYRAŻAMY SIĘ W PEŁNI DBAJĄC O DRUGĄ OSOBĘ.
Warsztat Komunikacji Empatycznej czerpie m.in. z doświadczeń Carla Rogersa i Porozumienia Bez Przemocy Marshala Rosenberga.
WSTĘP WOLNY - zgłoś swój udział na stronie wydarzenia - link poniżej.